پیاده راه "پارکینگ شهرداری" که به عنوان اولین پیاده راه شهر کرمانشاه در حال ساخت است، تا پایان شهریور امسال به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛بیژن مرادی شهردار منطقه چهار کرمانشاه از پیشرفت ۶۰ درصدی این پروژه خبر داد و گفت : طول این پروژه ۲۰۰ متر است که تاکنون ۱۲۰ متر آن اجرا شده است.

او گفت : در این پروژه ابتدا باید شرکت آب و فاضلاب بحث بازسازی کانال آبشوران را انجام داده و سپس پروژه پیش برود که در ۱۵۰ متر از مسیر این کار انجام شده است.

مرادی افزود: در حال حاضر ۵۰ متر از بازسازی مسیر کانال باقی مانده که در صورت تحویل به شهرداری، کار پیاده راه سازی مسیر انجام می‌شود.

شهردار منطقه چهار کرمانشاه با اشاره به بتن ریزی مسیر پیاده راه، گفت: پس از این مرحله سنگ‌های گرانیتی با استحکام بالا در مسیر نصب شده است.

او افزود: برای این مسیر باکس‌های فضای سبز نیز لحاظ شده و چراغ‌های روشنایی، آبخوری، چشمه‌های سرویس بهداشتی و مبلمان مسیر هم به زودی نصب می‌شود.

مرادی اعتبار این پروژه را در مجموع حدود ۹۰۰ میلیون تومان اعلام و ادامه داد: سال گذشته ۵۰۰ میلیون تومان برای پروژه هزینه شد و امسال نیز برای تکمیل آن حدود ۴۰۰ میلیون تومان دیگر نیاز داریم .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.