رئیس اتاق اصناف مرکز استان کرمانشاه گفت : اصناف بعد از کادر درمان ایثار کردند و با تعطیلی واحد‌های صنفی خود در پیک فروش از سود مالی گذشتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ساسانی رییس اتاق اصناف مرکز استان گفت : با همت و درایت اصناف در دوران شیوع ویروس کرونا مشکل تامین کالا را نداشته و نداریم و جا دارد بعد از کادر درمان از اصناف که در اوج فعالیت کسب و کار از سود و سرمایه خود گذشتند و بیش ازیک ماه واحد‌های صنفی شان را تعطیل کردند تشکر کرد.

او گفت : دولت باید به کمک اصناف بیاید و تاکنون مصوباتی که از سوی دولت در نظر گرفته شده را هرچه زودتر عملیاتی کند و اصناف در این مدت با مشکلات زیادی مواجه شده اند که انتظار همراهی از سوی دولت را دارند.

ساسانی افزود : از دولت خواستاریم تا مصوباتی برای کارگران صنفی در نظر بگیرد چرا که اصناف در پیک فروش خود یک ماه تعطیل بودند و برای اینکه کارگران این واحد‌ها دچار آسیب نشوند باید به این واحد‌ها اهمیت داد.

ساسانی گفت: اصناف با تمام مشکلات، نهایت همکاری و تعامل را با دولت داشته اند و بازرسان اصناف همیشه در صحنه حاضر بوده و از ابتدای سال نو با وجود تعطیلات نوروز بازرسان اصناف به خدمت رسانی مشغول بودند و بازرسان اصناف سربازان همیشه در صحنه حاضر هستند که باید زحماتشان را قدر دانست.

رییس اتاق اصناف ادامه داد: همه صنوف تابع تمامی پروتکل‌های بهداشتی صادره از ستاد ملی مقابله با کرونا عمل کرده اند و با رعایت نکات بهداشتی فعالیت دارند.

او گفت: به همت اتاق اصناف کرمانشاه و بازاریان متدین در راستای فرمایش مقام معظم رهبری و اشاره به جهاد مومنانه کمک‌های شایانی انجام شده است و این کمک‌ها تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

او از رییس و اعضای محترم ستاد مبارزه با کرونا کرمانشاه و کادر درمان نهایت تقدیر و تشکر را نموده و گفت: با هماهنگی و همدلی با بسیج اصناف کرمانشاه انشالله در جهت تحقق شعار سال امسال وظیفه بیشتری اتاق اصناف دارد که انشالله با درایت مسیولین استان وهمدلی وهمکاری اتاق اصناف و اتحادیه‌ها انشالله جهش تولید امسال به مراتب بهتر خواهد شد .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.