به منظور نظارت مستمر بر سلامت عمومی در ثلاث باباجانی گشت‌های مشترک در این شهرستان ادامه خواهد داشت .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،شکری فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی با تاکید بر اینکه گشت‌های مشترک تنظیم بازار بصورت مداوم ودر دو شیفت صبح و بعدازظهر انجام شود گفت : هرگونه کم کاری در این خصوص پذیرفتنی نیست.

او با اشاره به اینکه اصناف، اماکن و بهداشت ودرمان یا واحد‌های فاقد مجوز برخورد نمایند گفت : تاکنون در چندین مرحله کالا‌های اساسی با قیمت مصوب دولتی در شهرستان عرضه شده است ودر سال ۹۸، ۱۹۰تن برنج هندی،۲۰تن برنج سفید،۴۰تن شکر و۲۰تن میوه با مجموع ۲۷۰تن در سال ۹۸توزیع شده است.

شکری افزود: برای حمایت از خانواده‌های آسیب دیده و نیازمند ناشی از کرونا تاکنون تعداد ۱۰۰۰پک غذایی توزیع شده است و درراستای اجرای طرح مومنانه به فرمان رهبر معظم انقلاب در شهرستان با شناسایی جامعه هدف تا نیمه اول رمضان توزیع می‌شود

کاکایی رئیس تعزیرات حکومتی در شهرستان‌های جوانرود، روانسر و ثلاث باباجانی گفت: در مجموع سال ۹۸؛ ۴۸۲ پرونده صنفی،۱۱۷پرونده قاچاق کالا کاری و ۱۴پرونده بهداشتی در مجموع ۹۷۳پرونده تخلف در سه شهرستان ثلاث باباجانی، جوانرود و روانسر رسیدگی و صدور حکم شد و مبلغ ۲۵میلیارد و۳۰۰میلیون ریال جریمه شده است.

او افزود: ۲۸۰پرونده مختص شهرستان ثلاث باباجانی می‌باشد که علاوه برآن ۱۲مورد گشت مشترک سیار از سطح شهرستان، مبلغ۶میلیارد ریال جریمه نقدی شده است .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.