سخنگوی ستاد پدافند زیستی استان مرکزی گفت: شهرستان بی خطر از نظر ابتلا به ویروس کرونا در استان مرکزی وجود ندارد.

شهرستان بی خطر کرونا در استان مرکزی وجود نداردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، بهروز اکرمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی و سخنگوی ستاد پدافند زیستی استان مرکزی گفت: در حال حاضر شهرستان بی خطر از نظر ابتلا به ویروس کرونا در استان مرکزی وجود ندارد.
 
اکرمی با اشاره به مباحث مطرح شده درباره وضعیت شهرستان خنداب از نظر ابتلا به کرونا ویروس افزود: شهرستان خنداب در وضعیت با خطر متوسط قرار گرفت.

او اضافه کرد: ۲ شهرستان استان مرکزی در وضعیت قرمز و پرخطر و ۱۰ شهرستان باقیمانده در وضعیت زرد با خطر متوسط قرار دارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی استان مرکزی بیان کرد: دومین استان درگیر کشور در شیوع ویروس کرونا بود که با تلاش‌های صورت گرفته در حال حاضر جزء استان‌های میانی کشور از نظر تعداد مبتلایان قرار دارد.

او با بیان اینکه شرایط هنوز عادی نشده و روزانه مواردی از ابتلای افراد جدید به ویروس کرونا در سطح استان مرکزی شناسایی و تحت درمان قرار می‌گیرند ادامه داد:مردم استان مرکزی بایستی کماکان توصیه‌های بهداشتی را رعایت نموده و از تردد غیر ضروری در سطح شهر‌ها خودداری نمایند.

اکرمی با اشاره به اینکه خوشبختانه حدود ۸۰ درصد مبتلایان به ویروس کرونا در استان مرکزی بهبود یافته و از بیمارستان‌ها ترخیص شدند تصریح کرد: مسائل و مشکلات فعالان اقتصادی و کسب و‌کار‌های آسیب دیده از کرونا احصا و به ستاد ملی مقابله با کرونا ارسال شده است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.