در مراسمی از یک معلم، قهرمان ملی پارالمپیک و حامی مدافعان سلامت در شهرمحلات تجلیل شد.

تجلیل از قهرمان ملی پارالمپیک و حامی مدافعان سلامت در محلاتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،به مناسبت روز معلم مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات و تعدادی از پزشکان و پرستاران بیمارستان امام خمینی شهرستان محلات با حضور در منزل حسن محمدی از این معلم، قهرمان ملی پارالمپیک و حامی مدافعان سلامت در شهر محلات تجلیل کردند.

حسن محمدی معلم محلاتی در یک اقدام بی سابقه درشرایط کرونایی مدال طلای مسابقات والیبال نشسته جهانی برزیل و تندیس مبارک آستان قدس رضوی خود را به مدافعان سلامت بیمارستان امام خمینی اهدا کرده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان محلات و تعدادی از پزشکان و پرستاران بیمارستان امام خمینی با اهدای یک دست لباس حفاظت فردی به امضای پرستاران این بیمارستان و لوح تقدیر و شاخه گل از این معلم و ورزشکار ایثارگر تجلیل کردند.

با شیوع ویروس کرونا در کشور استان مرکزی بعد از قم دومین استانی بود که به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شد، اما با همدلی مردم و مسئولان این بیماری در استان مدیریت شد وبه طوری که رتبه استان مرکزی در کنترل این بیماری به جایگاه خوبی در سطح کشور رسید.

در این بین علاوه بر تلاش مدافعان سلامت نقش نیروهای مردمی ، جهادی و بسیجی نقش پر رنگی بود به طوری که با حضور داوطلبانه  در ضدعفونی کردن معابر و تولید ماسک و کمک به مدافعان سلامت کمک خوبی در جلوگیری از گسترش شیوع کرونا در استان مرکزی کردند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.