بیمارستان تامین اجتماعی امام خمینی اراک در تولید لباس مخصوص کرونا به خودکفایی کامل رسید.

خودکفایی بیمارستان امام خمینی اراک در تولید لباس  ایزوله کرونابه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، با فعالیت کارگاه تولیدی خیاطی دربیمارستان تامین اجتماعی امام خمینی اراک، این بیمارستان در تولید لباس ایزوله کرونا کادر درمان خود به خودکفایی کامل رسیده است.

سهرابی مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی استان مرکزی در گفتگو با  خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: روزانه ۶۰ دست لباس مخصوص کرونا نیاز کادر درمان و بیماران کرونایی در این بیمارستان بود که با فعالیت این کارگاه کوچک تمامی نیاز‌ها مرتفع شده است.

سهرابی با بیان اینکه تمامی مراحل تولید لباس مخصوص کرونا در این کارگاه صورت می‌پذیرد افزود: تا پیش از این برای خرید هردست لباس کرونا باید ۱۰۰ هزارتومان پرداخت می‌شد، ولی اکنون تنها با ۱۳ هزار تومان یک دست از این لباس‌ها تولید می‌شود.

او با اشاره به فعالیت نیرو‌های داوطلبانه مردمی و کادردرمان بیمارستان دراین کارگاه اضافه کرد: با همت جهادی خیاطان علاوه بر رفع تمامی نیاز‌های بیمارستان، در تامین نیاز البسه کرونا برای بیمارستان‌های هم توانمندی داریم.

نیاز کشور به البسه بیمارستانی سالانه ۶ میلیون دست است که با اجرایی شدن سیاست‌های وزارت بهداشت درجلوگیری از واردات ۹۰ درصد نیاز‌ها از کارگاه‌های تولیدی کشور تامین می‌شود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.