ویژه برنامه سوگواری درگذشتگان از بیماری کرونا با هدف تسلی خاطر بازماندگان و همدردی با آنان، همزمان با شب وفات حضرت خدیجه(س) از صداوسیمای خراسان رضوی و رادیو زیارت پخش می‌شود.

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، از زمان شیوع بیماری کرونا تعداد زیادی از هم استان‌های عزیزمان جان خود را از دست دادند و امکان برگزاری مراسم سوگواری برای آن‌ها وجود نداشته که این مسئله بر داغ بازماندگان افزوده است.
 
بر این اساس سیمای خراسان رضوی امروز همزمان با سراسر کشور و در رحلت حضرت خدیجه (س) با ویژه برنامه‌ی "بانوی آفتاب" با بخش‌های گفت و گو با کادر درمان، پویش همگانی سوره الرحمان وآل یاسین، گفت و گو با خانواده درگذشتگان و مداحی از ساعت ۲۱:۰۵ تا ۲۲ را به تهیه کنندگی علی محمدکاظمیان پور و مجری گری مهدی مقدم تهیه و پخش خواهد کرد.
 
همچنین صدای خراسان رضوی در نظر دارد ویژه برنامه ی "ایران همدل" با بخش‌های مختلف پویش ختم قرآن و صلوات به یاد درگذشتگان گفت و گو با برخی از خانواده‌های در گذشتگان و کادر درمانی را با هدف همدلی با خانواده‌های داغدار در ایام کرونا را از ساعت ۲۱:۳۰ تا ۲۲:۳۰ به تهیه کنندگی رضا سلیمان و گویندگی امیرحسین کشوری تهیه و پخش کند.
 
رادیو سراسری زیات خراسان رضوی نیز ویژه برنامه ی" ایران همدل" را با بخش‌های ارتباط با قم، گفت و گو با کادر درمانی کرونا، قرائت زیارت امام رضا (ع)، تلاوت قرآن و گفت و گو با سیده فرزانه حداد مجری توانمند رادیو زیارت که از ابتدای دوره کرونا در بیمارستان شریعتی مشهد درخدمت بیماران کرونایی است را از ساعت ۲۱:۳۰ تا ۲۲:۳۰ به تهیه کنندگی جواد دهقان و مجری گری مسرور تهیه و پخش کند.
 
انتهای پیام//ز.ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.