مهم‌ترین حوادث امروز ۱۴ اردیبهشت ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز شنبه ۱۴ اردیبهشت ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۱۵ تن کود شیمیایی قاچاق در کازرون

فرمانده انتظامی کازرون از توقیف یک کامیون و کشف ۱۵ تن کود شیمیایی خبر داد.

سرهنگ محمد عبادی‌نژاد فرمانده انتظامی کازرون اظهار کرد: ماموران پاسگاه تنگ چوگان این شهرستان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور کازرون به قائمیه، به یک کامیون حامل بار مشکوک و آن را متوقف کردند.

او با اشاره به اینکه در بازرسی از این خودرو، ۱۵ تن کود شیمیایی قاچاق کشف شد، افزود: برابر اعلام کارشناسان ارزش کالا‌های مکشوفه ۶۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

سرهنگ عبادی نژاد با اشاره به اینکه در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد، تصریح کرد: پلیس به صورت جدی با پدیده قاچاق برخورد می‌کند.

او گفت: از شهروندان درخواست می‌شود در صورت اطلاع از هرگونه قاچاق و یا فعالیت‌های غیر قانونی مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به اطلاع پلیس دهند.

بار قاچاق ۲ میلیاردی به مقصد نرسید

جانشین فرماندهی انتظامی فارس گفت: ماموران انتظامی شهرستان لارستان در بازرسی از یک اتوبوس انواع کالای قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال کشف کردند.

سرهنگ یوسف ملک‌زاده جانشین فرماندهی انتظامی فارس بیان کرد: به منظور مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران انتظامی پاسگاه هرمود عباسی شهرستان لارستان هنگام کنترل محور‌های مواصلاتی، به یک اتوبوس مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او بیان کرد: ماموران موفق شدند در بازرسی از این اتوبوس، ۴۰۵ عدد کیف دستی، ۲۱۰ عدد پاور بانک، ۶۰۳ عدد لامپ و ۳ هزار و ۷۴۰ عدد باطری، سیم شارژر، سوزن تلفن همراه و کابل رابط آدابتور قاچاق و فاقد هرگونه مدارک گمرکی کشف کنند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان فارس با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش اموال کشف شده را ۲ میلیارد ریال برآورد کرده اند، ادامه داد: در این خصوص یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

کشف کالای قاچاق میلیاردی در لارستان

فرمانده انتظامی لارستان از توقیف ۲ دستگاه اتوبوس و کشف انواع کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ داود امجدی فرمانده انتظامی لارستان گفت: به منظور مبارزه با قاچاق کالا و برخورد قاطع با قاچاقچیان، ماموران انتظامی پاسگاه هرمود عباسی شهرستان لارستان، اقدام به کنترل و بازرسی از خودرو‌های عبوری کردند.

او با بیان اینکه ماموران موفق شدند در این رابطه، ۲ دستگاه اتوبوس حامل کالای قاچاق را شناسایی و متوقف کنند، افزود: در بازرسی از این خودروها، ۴۱۰ هزار نخ سیگار و ۵۸ باکس تنباکو میوه‌ای قاچاق و فاقد مدارک قانونی کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری ۲ نفر قاچاقچی کالا در این رابطه و معرفی آن‌ها به مراجع قضائی، تصریح کرد: ارزش این محموله‌های قاچاق برابر نظر کارشناسان، یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

سواری وانت پراید حامل تریاک در جهرم متوقف شد

فرمانده انتظامی جهرم از توقیف یک سواری وانت پراید و کشف ۸۵ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ افشین حیدری فرمانده انتظامی جهرم گفت: ماموران انتظامی این شهرستان در اجرای طرح مقابله با ورود مواد مخدر، هنگام کنترل محور جهرم-شیراز به یک خودرو وانت پراید مظنون و آن را متوقف کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو، مقدار ۸۵ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک کشف شد، افزود: در این خصوص یک نفر دستگیر شد.

سرهنگ حیدری با بیان اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، ادامه داد: مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر از اولویت این فرماندهی در امسال است.

سارق اماکن خصوصی با ۲۰ فقره سرقت روانه زندان شد

فرمانده انتظامی لامرد گفت: با دستگیری یک سارق در این شهرستان، پرده از راز ۲۰ فقره سرقت اماکن خصوصی برداشته شد.

سرهنگ مهراب زارع‌پور فرمانده انتظامی لامرد گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی، شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: با انجام کار اطلاعاتی گسترده و با تلاش ماموران انتظامی شهرستان لامرد، یک نفر سارق شناسایی و با جمع آوری اطلاعات و مستندات لازم در یک اقدام غافلگیرانه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان لامرد با بیان اینکه با انجام تحقیقات و بازجویی‌های صورت گرفته، این سارق حرفه‌ای به ۲۰ فقره سرقت از اماکن خصوصی اعتراف کرد، گفت: متهم پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.

سرهنگ زارع‌پور بیان کرد: مردم به توصیه‌ها و هشدار‌های پلیسی توجه کرده و در صورت اطلاع از هرگونه سرقت یا تردد افراد مشکوک در اطراف منزل یا خودرو خود مراتب را سریعا به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.