مهم‌ترین حوادث امروز ۷ اردیبهشت ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز یکشنبه هفتم اردیبهشت ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس از دستگیری ۲ نفر از عاملان حمله مسلحانه به کارکنان منابع طبیعی شهرستان داراب خبر داد.

سرهنگ کاووس محمدی گفت: روز سوم اردیبهشت ماه سال جاری، رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان داراب و ۲ نفر از کارکنان آن مجموعه حین بازگشت از ماموریت رفع تصرف اراضی ملی، مورد حمله مسلحانه ۴ نفر ناشناس قرار گرفته و باعث مجروحیت آنان شده است.

او افزود: با توجه به حساسیت، موضوع شناسایی و دستگیری عاملان حمله مسلحانه به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

محمدی با بیان اینکه ماموران انتظامی شهرستان داراب با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند ۲ نفر از ضاربان حمله مسلحانه را دستگیر کنند، گفت: تلاش برای دستگیری دو همدست دیگر کماکان ادامه دارد.

معاون اجتماعی پلیس فارس با بیان اینکه متهمین برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، گفت: پلیس با کسانی که بخواهند باعث اخلال در نظم و امنیت استان شوند برابر قانون با آنان برخورد می‌کند.

سواری سمند حامل تریاک به مقصد نرسید

فرمانده انتظامی شهرستان آباده از توقیف یک سواری سمند و کشف ۳۰ کیلو تریاک خبر داد.

سرهنگ خسرو رزمجویی گفت: در راستای تشدید اقدامات انتظامی و برخورد قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر و مجرمین، روز گذشته ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی، به یک سواری سمند مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو، مقدار ۳۰ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط و یک نفر متهم در این رابطه دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ رزمجویی با بیان اینکه خودرو حامل مواد روانه پارکینگ شد، خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی این شهرستان با جدیت مبارزه با سوداگران مرگ را در دستور کار خود قرار داده است و شهروندان می‌توانند هرگونه موارد مشکوک را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش دهند.

کشف بیش از ۲۴ کیلو تریاک در بازرسی از سواری سمند

فرمانده انتظامی نورآباد از توقیف یک سواری سمند و کشف ۲۴ کیلو و ۷۵۰ گرم تریاک در بازرسی از آن خبر داد.

سرهنگ محمدهاشم قسام گفت: ماموران یگان امداد شهرستان نورآباد در اجرای طرح مقابله با ورود مواد مخدر و کنترل محور مواصلاتی، به یک سواری سمند مظنون و آن را متوقف کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو، مقدار ۲۴ کیلو و ۷۵۰ گرم تریاک کشف شد، عنوان داشت: در این رابطه ۲ نفر قاچاقچی دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

کشف مواد خوراکی تاریخ گذشته و ماسک غیر بهداشتی در نورآباد

فرمانده انتظامی نورآباد از کشف اقلام بهداشتی تاریخ گذشته و ماسک غیر بهداشتی در بازرسی از ۱۰ واحد صنفی متخلف خبر داد.

سرهنگ محمدهاشم قسام گفت: ماموران پلیس اطلاعات با همکاری مرکز بهداشت و اداره صمت این شهرستان با اقدامات فنی از دپو مقداری اقلام بهداشتی تاریخ گذشته و ماسک غیر بهداشتی در چند مغازه مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران پلیس اطلاعات با همکاری مرکز بهداشت و اداره صمت به محل‌های مورد نظر اعزام و در بازرسی از ۱۰ مغازه موفق شدند ۱۱ هزار و ۸۷۵ عدد مواد خوراکی تاریخ گذشته و یک هزار و ۲۰۵ عدد ماسک غیر بهداشتی را کشف کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه واحد‌های صنفی مذکور برابر دستور مقام قضائی پلمپ شدند، گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و تحویل مراجع قضائی شد.

کشف سیگار خارجی قاچاق در داراب

فرمانده انتظامی شهرستان داراب از کشف ۱۴۸ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در بازرسی از یک سواری ۴۰۵ خبر داد.

سرهنگ علیرضانوشاد اظهار کرد: ماموران انتظامی این شهرستان هنگام گشت زنی و کنترل خودرو‌های عبوری، به یک سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و آن را متوقف کردند.

او ادامه داد: در بازرسی از این خودرو، ۱۴۸ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق کشف و در این خصوص یک متهم دستگیر شد.

سرهنگ نوشاد با بیان اینکه ارزش این محموله قاچاق برابر نظر کارشناسان، ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، گفت: شهروندان هرگونه اخبار مربوط به حمل و نقل و نگهداری کالای قاچاق را به پلیس اعلام کنند.

قاتل فراری در"خانه کت" دستگیر شد

فرمانده انتظامی استهبان گفت: فردی که حدود یک ماه قبل با اسلحه جنگی شخصی را به قتل رسانده بود در روستای "خانه کت" از توابع این شهرستان دستگیر و روانه زندان شد.

سرهنگ حسین اکبرپور بیان کرد: حدود یک ماه قبل فردی به هویت معلوم در روستای "خانه کت" این شهرستان به دلیل اختلاف ملکی توسط شخصی به قتل می‌رسد و سپس قاتل متواری می‌شود که موضوع شناسایی و دستگیری به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار می‌گیرد.

سرهنگ اکبرپور بیان کرد: با توجه به اهمیت کشف جرایم خشن، یک تیم از ماموران مجرب با اقدامات فنی، اطلاعاتی و پلیسی موفق شدند با به دست آوردن سرنخ‌های جدید، قاتل را شناسایی کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران موفق شدند قاتل فراری را در روستای "خانه کت" از توابع این شهرستان را دستگیر کنند، گفت: متهم در بازجویی اولیه اقرار کرد که به دلیل اختلاف مالکی، مقتول را با اسلحه جنگی به قتل رساندم.

معاون اجتماعی پلیس فارس با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه قاتل، یک قبضه اسلحه جنگی استفاده شده در صحنه جرم و تعدادی مهمات نیز کشف شد، گفت: قاتل فراری تحویل مراجع قضائی و از آن طریق روانه زندان شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار