سرگرد زینی وند مقدم از شروع عملیات نصب نیوجرسی در بزرگراه شهید یاسینی خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، بزرگراه شهید یاسینی در مقطع پیچ سرخه حصار به دلیل قوس تند، داشتن شیب تند سرپایینی، سرعت بالای وسایل نقلیه و حجم بالای عبور وسایل نقلیه سنگین، معمولا محل وقوع تصادفات زیادی است و در واقع یکی از نقاط پر تصادف محسوب می‌شد.

به گفته سرگرد زینی وند مقدم رئیس اداره بررسی علائم و مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ افزود: در برخی از تصادفات مشاهده می‌شد،خودروی تصادفی بعد از برخورد با گاردریل‌های وسط به لاین مخالف منحرف شده و با خودرو‌های عبوری در آن لاین بصورت شاخ به شاخ برخورد می‌کرد.

به دلیل همین مشکلات مقرر شد گاردریل‌های وسط این معبر با نیوجرسی مفصلی تعویض شود تا از انحراف وسایل به لاین مخالف جلوگیری شود.

در همین راستا سرگرد مصطفی زینی وند مقدم رئیس اداره بررسی علائم و مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: امروز ۱۴ اردیبهشت ماه شروع عملیات نصب نیوجرسی در بزرگراه شهید یاسینی بعد از چند روز آغاز شد.

گفتنی است با انجام این کار و احداث پهلوگاه اضطراری برای کنار کشیدن وسایل نقلیه معیوب و یا تصادفی به محل امن می توان از آمار تصادفات این محدوده کاست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۵ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
گارد ريل ها بايد سرجاشون بمونن و تكيه گاه نيوجرسي ها باشن
آخرین اخبار