رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام مطرح کرد؛

اجرای طرح زوج و فرد پلاک‌ها، ساعات کاری در استان ایلام

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام از اجرای طرح زوج و فرد پلاک‌ها، ساعات کاری در استان ایلام خبر داد.

اجرای طرح زوج و فرد پلاک‌ها، ساعات کاری در استان ایلامبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛سرهنگ ابوالفضل کوهزادی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام  در رابطه با اقدامات پلیس راهور درجهت جلوگیری از ازدحام مراجعان در مرکز تعویض پلاک خودرو، گفت:علاوه بر اجرای طرح زوج و فرد پلاک‌ها، ساعات کاری کارکنان این مرکز تا ساعت ۱۷ بعد از ظهر نیز افزایش یافت.

او افزود:یکی از مشکلاتی که اکثر مراجعان به این مرکز داشتند، فقدان مدارک کامل قانونی و بالاخص انقضای مدت اعتبار وکالت نامه فروش بود که به همین دلیل امکان ارائه خدمات شماره گذاری به این افراد به علت وجود موانع قانونی مقدور نمی‌باشد.

سرهنگ کوهزادی در ادامه به رعایت مصوبات پروتکل‌های بهداشتی اشاره و اضافه کرد: کلیه موازین بهداشتی و نکات ایمنی به جهت جلوگیری از انتقال ویروس کرونا دراین مرکز به خوبی رعایت شده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام به شهروندان توصیه کرد: درصورتیکه عجله وشتابی برای تعویض پلاک ندارد تا عادی شدن شرایط به این مرکز مراجعه نکنند و چنانچه مهلت اعتبار وکالت نامه فروش آن‌ها به اتمام رسیده است، نسبت به تمدید آن دردفاتر ثبت اسناد اقدام کنند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.