برخورد پلیس راهور با رانندگانی که در وسایل نقلیه اقدام به روزه خواری می‌کنند

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام گفت. با رانندگان خودرو‌هایی که در ماه مبارک رمضان اقدام به روزه خواری می‌کنند بر خورد می‌شود.

برخورد پلیس راهور با رانندگانی که در وسایل نقلیه اقدام به روزه خواری می‌کنندسرهنگ ابوالفضل کوهزادی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ اظهار داشت: روزه خواری در خودرو بخشی از جرائم مشهود است و پلیس راهنمایی و رانندگی نیز با رانندگان خا طی برخورد قانونی می‌کند.

او با اشاره به برخورد پلیس با مظاهر روزه خواری، افزود: ماموران پلیس راهور در صورت مشاهده مصادیق روزه خواری مانند استعمال دخانیات، خوردن و آشامیدن در داخل خودرو، ضمن تذکر می‌توانند راننده خاطی را اعمال قانون کنند.

سرهنگ کوهزادی، خاطر نشان کرد: برابر بند ۲۱۵۴ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی خوردن و آشامیدن و استعمال دخا نیات و امثال آن در حین رانندگی مبلغ ۲۲۰ هزار ریال جریمه، پبش بینی شده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان با توجه به شلوغی معابر و مراکز خرید در ساعات پایانی روز‌های ماه مبارک رمضان به رانندگان توصیه کرد: ضمن شناخت حقوق دیگران و احترام به آن، از ارتکاب تخلفاتی مانند، سد معبر و ایستادن در محل‌های غیر مجاز خودداری کنند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۴:۱۵ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
اگر ما سیگاری نبودیم تو ماشین هیچی نخوردیم روزه هم گرفته بودیم یا اصلا داخل ماشین نبودیم جریمه برایمان آمد چکار کنیم؟