افرادی که متقاضی فعالیت در ساحل دریا هستند تا پایان اردیبهشت ماه امسال مهلت دارند تا نسبت به دریافت مجوز اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمد محتاطی دبیر ستاد ساماندهی سواحل محمودآباد از ساماندهی همه چهارچرخ‌ها و ایستگاه‌های تفریحات دریایی شامل جت اسکی و سایر شناور‌ها خبر داد و گفت: برابر هماهنگی‌های بعمل آمده با فرماندهی دریابانی و انتظامی در سال جدید از فعالیت افراد فاقد مجوز جلوگیری و شناور و ماشین آلات مربوطه تا پایان تابستان توقیف خواهد شد.

او آخرین مهلت دریافت مجوز برای فعالیت در ساحل دریای محمودآباد را پایان اردیبهشت اعلام کرد و افزود: تاکنون ۷ ایستگاه تفریحات دریایی در ساحل شهرستان ثبت شدند و مجوز دریافت کردند و ۳ متقاضی نیز برای اخذ مجوز اقدام کردند.

محتاطی ادامه داد: با پیگیری‌های بعمل آمده از سوی اداره میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری امسال ۷ نقطه به مجموع نقاط ساحل محمودآباد و سرخ رود به منظور راه اندازی ایستگاه تفریحات دریایی افزوده شد و مجموعاً در تابستان پیش رو ۱۴ ایستگاه تفریحات دریایی فعال خواهد شد.

دبیر ستاد ساماندهی سواحل محمودآباد همچنین از دریافت موافقت اولیه ۱۱ نقطه در ساحل محمودآباد به منظور ساخت و راه اندازی اسکله دریایی خبر داد و گفت: نقطه زنی در ساحل و تائیده اولیه ازسوی دستگاه‌های ذیربط اخذ شده و بزودی موافقت اصولی نقاط مذکور صادر خواهد شد.

او افزود: همه راه‌های دسترسی به ساحل به منظور ممانعت از حضور خودرو‌های شخصی در ساحل بزودی مسدود شده و همچنین در تابستان پیش رو فعالیت اسب داران بمنظور حفظ پاکیزگی ساحل ممنوع خواهد بود.
 

بیشتر بخوانید: اجرای ۱۳۴ اسکله تفریحی در سواحل مازندران


انتهای پیام / ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.