استاندار مازندران گفت: مصوبه منطقه آزاد مازندران قرار است هفته آینده در دستور کار مجلس قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،احمد حسین زادگان استاندار مازندران در جلسه شورای برنامه ریزی استان به ظرفیت‌های تجارت خارجی و توجه بخش خصوصی برای استفاده از آن اشاره کرد و گفت: تصویب منطقه آزاد مازندران قرار است هفته آینده در دستور کار مجلس قرار گیرد که خود می‌تواند در جهش اقتصادی و تولید استان موثر باشد.

او  با بیان اینکه اقتصاد دریا محور در مازندران باید جدی گرفته شود، گفت: ۱۴۳ نقطه قبلا برای راه اندازی اسکله‌های تفریحی - گردشگری شناسایی و استعلامات آن از دستگاه‌های مسئول اخذ شده بود که سازمان بنادر موافقت اصولی خود را برای ساخت ۴۳ اسکله صادر کرد.

او ادامه داد: این اقدام می‌تواند جهش بزرگی در اقتصاد دریا محور و گردشگری دریایی ایجاد کند و سرمایه گذاران برای عملیاتی کردن آن‌ها استان را همراهی کنند.

حسین زادگان با بیان این که هر دستگاهی برای تحقق جهش تولید برنامه ویژه باید داشته باشد، گفت: تحقق شعار سال؛ نیازمند کار فوق العاده، تغییر در نوع مدیریت‌ها و بهره گیری از مدیریت هوشمندانه و جهادی است به همین دلیل از دستگاه‌ها خواستیم تا جلسه هفته بعد برنامه‌های خود را برای تحقق آن ارائه دهند.

انتهای پیام /س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.