در سال گذشته استان کرمانشاه با احیاء ۱۹۳ واحد راکد و ایجاد ۱۰۸۷ شغل، رتبه برتر ارزیابی کشور را کسب کرده است .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛بازوند استاندار کرمانشاه گفت : در سال گذشته استان کرمانشاه با احیای ۱۹۳ واحد راکد و ایجاد ۱۰۸۷ شغل توانسته است رتبه برتر ارزیابی کشور را کسب کند.

او با بیان اینکه در سال جهش تولید باید بسته‌های لازم برای اجرای این شعار در ستاد تسهیل استان انجام شود گفت : امسال برای تسهیل در رونق تولید موانع اداری و مالی باید به سهولت برداشته شود

او با اشاره به اینکه سیستم بانکی استان در پرداخت تسهیلات نمره قبولی کسب کرده افزود: برای جهش تولید و جلوگیری از رکود واحد‌های اقتصادی بانک‌ها می‌توانند نقش موثری ایفا نماید.

در این جلسه تامین هزینه‌های سرمایه در گردش ۱۰۰ بنگاه اقتصادی ضروری از طریق بانک‌های عامل نیز مصوب و بنابر این مصوبه بنگاه‌های اقتصادی که اشتغال قابل توجهی در استان داشته اند و در زمان شروع بیماری کرونا با مشکل مواجه شده‌اند دستمزد و هزینه‌های ضروری آن‌ها به مدت سه ماه تامین می‌شود.

استاندار کرمانشاه در خصوص عدم تایید سه خط تولید ماسک در استان از سوی دانشگاه علوم پزشکی علوم پزشکی گفت: باید تولیدکنندگان دستورالعمل‌های بهداشتی مانند استفاده از مفتول برای ساخت ماسک را در نظر بگیرد.

بازوند از معاونت غذا و داروی استان خواست سخت‌گیری‌های کمتری در خصوص تولید ماست و ارائه مجوز به تولیدکنندگان این حوزه داشته باشد .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.