آوری فرد گفت:طرح ویژه کنترل بازار در ماه رمضان با هدف کنترل و نظارت بر عرضه محصولات استاندارد در مراکز عرضه قم انجام می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم ،مجید آوری فرد مدیرکل استاندارد قم گفت: این طرح با هدف نظارت بر عرضه محصولات مصرفی مردم در ماه مبارک رمضان و در راستای اجرای برنامه‌های سازمان ملی استاندارد در استان قم اجرا شده و همچنان ادامه دارد.

آوری فرد بیان کرد: با توجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان و لزوم نگاه ویژه به موضوع سلامت مردم، دراین طرح اقلام مورد مصرف مردم به ویژه در حوزه صنایع غذایی مورد نظارت و بازرسی دقیق کارشناسان و بازرسان این اداره کل قرار گرفته‌است.

مدیرکل استاندارد قم گفت: اجرای این طرح و درادامه آن نظارت مستمر اداره کل استاندارد بر مراکز عرضه محصولات ایرانی در نهایت منجر به افزایش کیفیت آن‌ها و جهش تولید خواهد شد.

آوری فرد ادامه داد: هدف از اجرای این طرح جلوگیری از عرضه محصولات غیر استاندارد در بازار و حمایت از کالا‌های استاندارد و با کیفیت ایرانی است.

 مدیرکل استاندارد قم در پایان با بیان اینکه، این طرح تا پایان این ماه ادامه خواهد داشت از هم شهروندان درخواست کرد به جهت مشارکت در این طرح و اطمینان از کالا‌های دارای نشان استاندارد، کد ده رقمی درج شده در زیر علامت استاندارد را به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ ارسال و در صورت عدم انطباق مشخصات دریافتی، موارد تخلف را به اداره کل استاندارد استان قم اطلاع رسانی نمایند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.