اتومبیل Kadjar سال ۲۰۲۱ در مدل‌های هیبریدی تولید خواهد شد

شرکت رنو تلاش دارد تا جدیدترین خودروهای خود را در نمونه‌های هیبریدی مختلف به بازار جهانی عرضه کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، با وجود موفقیت اتومبیل‌هایی مانند Kadjar، Clio و Captur به نظر می‌آید که هیچ یک نتوانسته‌اند رضایت شرکت رنو را به اندازه مدل Acker جذب کنند.

این انقلاب داخلی شرکت رنو که تحت طراحی Laurens van den Acker قرار دارد همواره کسب درآمد خود را ادامه داده است. به همین دلیل شرکت رنو سعی دارد تا با گسترش و توسعه مدل Kadjar آن را نیز در سطح بالا نگه دارد.

اطلاعات کامل از ارتقای مدل Kadjar شرکت رنو

مدل جدید خودروی Kadjar با تسلط خود بر روی صفحه‌نمایشی شگفت‌انگیز شناخته می‌شود. این نمونه ارتقا یافته شده قرار است تا با قطعات و مواد اولیه با کیفیت و عالی ساخته شود. این اتومبیل از برترین مشخصات خودروی Clio نیز بهره‌مند شده که آن را به یک خودروی بسیار با کیفیت‌تر تبدیل می‌کند. همچنین شرکت رنو از مدولار و پلتفرم Renualt Nissan Mitsubishi در خودروی ارتقا یافته Kadjar استفاده کرده است. پلتفرم مذکور بر روی اتومبیل‌های Nissan Qashai و Qutlander شرکت میتسوبیشی نیز حضور دارد که قرار شده تا سال ۲۰۲۱ به بازار جهانی خودرو راه پیدا کنند.

اتومبیل Kadjar سال 2021 در مدل‌های هیبریدی تولید خواهد شد

با توجه به شواهد موجود انتظار می‌رود که دو خودروی مذکور بسیار زودتر از اتومبیل Kadjar وارد بازار جهانی شوند. در ادامه شرکت نو سعی داشته تا با استفاده از پلتفرم قرار گرفته شده، اتومبیل خود را در نمونه‌های هیبریدی مختلف عرضه کند. این یعنی نمونه جدید Kadjar در نمونه‌های تمام هیبریدی و پلاگین هیبریدی عرضه خواهد شد. گفتنی است که شرکت رنو در نظر دارد تا اتومبیل‌هایی را برای رقابت با خودروی پژو ۳۰۰۸ عرضه کند.

این اتومبیل پلاگین هیبریدی با قدرت رانش چهار چرخ می‌تواند نزدیک به ۳۰۰ اسب‌بخار را تولید کرده و در اختیار خریداران خود قرار دهد. برای مقابله با این خودرو شرکت رنو تا به حال تنها مدل Captur را با موتور ۱.۶ لیتری بنزینی در کنار نمونه الکتریکی منتشر کرده است. بر اساس اطلاعات منتشر شده موتور الکتریکی ۹.۸ کیلووات بر ساعت قدرت را به خریدار خود ارائه می‌دهد. در کنار این قطعه، موتور بنزینی نیز ۱۶۰ اسب‌بخار را نیز تولید می‌کند.


بیشتر بخوانید: روش فعالسازی حالت تاریک در نرم افزار‌های مختلف تلفن همراه


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار