سونامی بیکاری و ورشکستگی شرکت‌های هواپیمایی به اروپا و آمریکا رسید.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سی ان ان، سونامی بیکاری و ورشکستگی شرکت‌های هواپیمایی به اروپا و آمریکا رسید.

بر این اساس، خطوط هوایی بین المللی به تدریج روند دردناک محدود کردن فعالیت‌های خود را شروع می‌کنند، زیرا چشم انداز بهبود سریع وضعیت اقتصادی و خروج از بحران ناشی از کرونا ضعیف و ضعیف‌تر می‌شود. هم اکنون شرکت‌های حمل و نقل هوایی در سراسر جهان شاهد کاهش مسافرت‌های هوایی مردم هستند.

تنها طی هفته جاری برترین شرکت‌های حمل و نقل هوایی در اروپا اعلام کردند برای کاهش هزینه‌های خود مجبور به تعدیل ده‌ها هزار شغل شوند، زیرا چشم انداز فعالیت این شرکت‌ها در میان مدت نیز بسیار وخیم است. شرکت‌های هواپیمایی رایان ایر، لوفتهانزا، بریتیش ایرویز، اسکاندوین ایرلاینز و ایرفرانس - کی ال ام، ممکن است ۳۲ هزار پرسنل خود را اخراج کنند تا بتوانند از عهده هزینه‌ها برآیند.

پیش بینی می‌شود سال‌ها طول بکشد تا صنعت حمل و نقل هوایی شاهد بهبود وضعیت خود باشد. انجمن بین المللی حمل و نقل هوایی پیش بینی کرد درآمد شرکت‌های حمل و نقل هوایی در سراسر جهان در سال ۲۰۲۰ تا ۵۵ درصد کاهش یابد که این موضوع رقمی حدود ۳۱۴ میلیارد دلار خواهد بود.

چندین شرکت بزرگ هواپیمایی در اروپا و آمریکا از هم اکنون به دنبال دریافت کمک‌های مالی دولتی هستند.

تاکنون شمار مبتلایان به ویروس کرونا در جهان به بیش از ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تن رسیده است. متاسفانه بیش از ۲۳۵ هزار تن در جهان به دلیل ابتلا به کووید ۱۹ جان خود را از دست داده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار