بارش باران و سیلاب شب قبل به ۱۰ واحد مسکونی در روستای اردمه بخش طرقبه و سه واحد مسکونی در روستای حصار قوچان خسارت وارد کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید حسن حسینی فرماندار بینالود «طرقبه - شاندیز» گفت: بارش باران و سیلاب شب قبل به ۱۰ واحد مسکونی در روستای اردمه بخش طرقبه این شهرستان خسارت وارد کرد.

او افزود: علاوه بر خسارت ۱.۵ میلیارد ریالی به منازل روستای یاد شده، معابر عمومی روستای اردمه ۵۰۰ میلیون ریال و راه ارتباطی آن نیز ۱.۵ میلیارد ریال خسارت دیده اند.

وی ادامه داد: میزان آسیب بارش‌های بهاری به بخش کشاورزی این روستای ۴۰ خانواری هنوز برآورد نشده است.

فرماندار طرقبه - شاندیز ادامه داد: بارش‌های شب قبل همچنین به پنج استخر غیرمجاز ذخیره آب در این منطقه حدود ۵۰۰ میلیون ریال خسارت وارد کرده است به گونه‌ای که این استخر‌ها برای مرمت نیازمند لایروبی هستند.

امدادرسانی و تخلیه آب از سه واحد مسکونی در روستای حصار قوچان
 
مسعود برازنده رئیس جمعیت هلال احمر قوچان گفت: در پی وقوع باران شدید در شب قبل تعداد ۳ واحد مسکونی در روستای حصار دچار آب گرفتگی شده بود که توسط نیرو‌های شعبه تخلیه آب از این منازل صورت گرفت.

او ادامه داد: اعضا تیم امداد و نجات شعبه در ساعت ۱۰ صبح در روستای حصار واقع در ۴۰ کیلومتری محور قوچان به چناران حاضر شده و تخلیه آب را با استفاده از پمپ‌های انجام داده و در ساعت ۱۲ این عملیات امدادرسانی به پایان رسیده است.
 
انتهای پیام//ف.س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار