بازی بدون توپ دولتی‌ها در زمین سرمایه گذاران

دستگاه‌های دولتی در ارائه مجوز‌های سرمایه گذاری به بخش‌های خصوی توپ را در زمین یکدیگر نیاندازند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، احمد حسین‌زادگان استاندار مازندران در نشست ویدئوکنفرانسی با فرمانداران و روسای شورا‌های اسلامی شهر‌ها و بخش‌های استان گفت: سرعت صدور مجوز‌های سرمایه گذاری در استان پایین است و دستگاه‌های اجرایی، یک بار برای همیشه باید‌ای نمشکل را حل کنند.

او افزود: دستگاه‌های اجرایی باید با انتقال تجربیات خود به هم کمک کنند نه اینکه توپ مشکلات را به زمین یکدیگر بیندازند.

حسین زادگان یکی از ظرفیت‌های توسعه استان که سال‌های اخیر مغفول مانده است را توجه به مقوله گردشگری دریایی دانست و از شهرداران، شورای شهر و فرمانداران شهرستان‌های ساحلی خواست به مقوله گردشگری دریایی نگاه ویژه‌ای داشته باشند و از سرمایه گذاران بخش خصوصی در این بخش حمایت کنند.

استاندار مازندران ادامه داد: با توجه به اینکه اعتبارات دولتی پاسخگو نیست برای دستیابی به توسعه پایدار در استان مشارکت بخش خصوصی و نهاد‌های غیر دولتی کارگشا خواهد بود.

او توسعه بوم گردی و گردشگری روستایی را نیز از دیگر برنامه‌های مهم برای جذب سرمایه گذار و توسعه استان اعلام کرد و از روسای شورا‌ها و خواست بحث تصدی‌گری نداشته باشند بلکه با هماهنگی و نظارت اجرای این طرح‌ها را پیگیری کنند.

حسین زادگان به نقش کلیدی سازمان‌های مردم نهاد در رشد و توسعه استان، تاکید کرد و گفت: مازندران ۷ هزار و ۷۰۰ عضو شورا دارد که می‌توانند ۷ هزار و ۷۰۰ سازمان مردم نهاد راه اندازی کنند.
 

بیشتر بخوانید: اجرای ۲۰۳ طرح گردشگری در مازندران

انتهای پیام / ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار