سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در صورتیکه مردم در زمینه رعایت نکات بهداشتی همکاری نمایند، شاهد سیر نزولی ابتلا به ویروس کرونا خواهیم بود.

کاهش ابتلا به ویروس کرونا در گرو همکاری مردم و مسئولانبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرهاد ابول نژادیان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در حاشیه بازدید از مراکز بهداشتی، درمانی و بیمارستان جدیدالاحداث شهرستان باغملک ضمن استماع گزارش آخرین اقدامات انجام شده با هدف مبارزه و کنترل کرونا ویروس در شهرستان گفت: انتظار می‌رود با همکاری سایر مسئولان و مردم عزیز شاهد سیر نزولی این بیماری در کشور باشیم.

او در این سفر ضمن بازدید از بیمارستان ۹۶ تختخوابی جدیدالاحداث باغملک اظهار داشت: دستگاه سی تی اسکن جهت ارائه خدمات درمانی به شهروندان این شهرستان خریداری شده است و بزودی به این شهرستان منتقل خواهد شد.

ابول نژادیان با حضور در جلسه ستاد مبارزه با کرونا ویروس مستقر در فرمانداری شهرستان باغملک در جریان روند اهم اقدامات انجام شده، بیان داشت: و وضعیت شیوع بیماری‌های حاد تنفسی ناشی از کرونا ویروس در این شهرستان و سایر اقدامات محدود کننده در مقابله با بیماری کووید ۱۹ را بررسی نمود.

این مقام مسئول در پایان با اشاره به حمایت همگانی از مدافعان سلامت، ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی کادر بهداشت و درمان، تمام عوامل اجرایی و نهاد‌های مردمی شهرستان بر ادامه روند پیشگیری و اقدامات محدود کننده در مقابله با کرونا ویروس تاکید کرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.