سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت با ابتلا ۱۵۸ نفر به کرونا ویروس طی ۲۴ ساعت گذشته، تعداد مبتلایان به این بیماری به ۲ هزار و ۵۹۸ نفر رسید.

علی احسان پور سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، درخصوص آخرین وضعیت ابتلا خوزستانی‌ها به ویروس کرونا گفت: علیرغم هشدار‌ها مبنی بر رعایت نکات بهداشتی و خودداری از تردد‌های غیرضروری، شاهد بی توجهی مردم هستیم، بطوریکه طی ۲۴ ساعت گذشته، ۱۵۸ نفر دیگر به جمع مبتلایان پیوستند و شمار کرونایی‌ها به ۲ هزار و ۵۹۸ نفر رسید.

او در تشریح موارد جدید ابتلا به کرونا ویروس در مدت مذکور به تفکیک شهرستان‌ها بیان داشت: بیشترین آمار ابتلا مربوط به اهواز با ثبت ۸۱ نفر است، ضمن اینکه شهرستان دزفول با ۱۳ مورد، باوی با ۱۲ مورد، کارون با ۸ مورد، هویزه، شوشتر و رامهرمز هر کدام ۶ مورد، گتوند ۵ مورد، مسجدسلیمان ۴ مورد، بهبهان و شوش هر کدام ۳ مورد، ماهشهر، هندیجان، آبادان و خرمشهر هر کدام  ۲ مورد، امیدیه، اندیمشک و دشت ازادگان هر کدام یک مورد ابتلا را ثبت کرده اند.

احسان پور درخصوص تعداد جان باختگان در ۲۴ ساعت گذشته اظهار کرد: در این مدت، ۶ نفر از بیماران مبتلا به کرونا جان خود را از دست دادند که آمار جان باختگان به تفکیک در اهواز ۳ مورد، کارون یک مورد و شوشتر ۲ مورد گزارش شده است و تعداد جان باختگان به ۲۰۹ نفر رسید.

به گفته سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، در حال حاضر ۳۹۰ بیمار در مراکز درمانی استان تحت درمان هستند و از ابتدای آغاز بحران همه‌گیری کرونا ویروس تاکنون یک هزار و ۹۹۹ بیمار پس از بهبودی از مراکز درمانی مرخص شدند.

او با اشاره به افزایش چشمگیر تعداد مبتلایان افزود: انتظار می‌رود شهروندان جز در مواقع ضروری از منزل خارج نشوند و ضمن رعایت اصول بهداشتی و مراقبتی، فاصله اجتماعی را بیش از پیش رعایت کرده و از حضور در تجمعات و اماکن پر تردد بپرهیزند و حدالامکان از سفر‌های بین شهری خودداری نمایند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.