استاندار فارس گفت: با همدلی و همکاری همه نهاد‌های حاکمیتی و همیاری خیرین اقدامات خوبی برای کمک به محرومان صورت گرفته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عنایت الله رحیمی استاندار فارس در مراسم توزیع ۵۰ هزار بسته غذایی ویژه محرومان بوسیله کمیته امداد امام خمینی (ره) که با عنوان رزمایش بخشش ایرانیان با حضور نماینده، ولی فقیه در استان برگزار شد، اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس از محل کمک‌های بنیاد مستضعفان ۶ هزار خانواده بسیاز نیازمند تحت پوشش خود را مورد حمایت قرار داده است.

نماینده عالی دولت در استان فارس با بیان اینکه یک هزار و ۱۲ خانوار نیازمند از محل تبصره ۱۴ به صورت ماهیانه مستمری دریافت کرده اند، ادامه داد: همچنین به میزان ۵ میلیارد تومان وام صفر درصد به افرادی که کسب و کار آن‌ها در این ایام دچار مشکل شده پرداخت صورت گرفته است.

او با اشاره به اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس تا پیش از این ۴۰ هزار بسته حمایتی را به ارزش ۷ میلیارد تومان میان خانواده‌های نیازمند توزیع کرده است، اضافه کرد: همچنین رقم دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به افرادی که تحت پوشش نهاد‌های حمایتی نبوده اند و در ایام شیوع ویروس کرونا دچار مشکلاتی شده بودند از دیگر اقداماتی است که در استان فارس صورت گرفته است.

استاندار فارس ادامه داد: ۷۲ آشپزخانه به منظور تهیه و توزیع غذای بهداشتی میان محرومان جامعه توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) در این استان فعال شده است.

رحیمی با بیان اینکه یک میلیون و ۲۰۰ هزار خانوار در استان فارس کمک‌های معیشتی ۲۰۰ هزار تا ۶۰۰ هزار تومانی دولت را دریافت کرده اند، افزود: ۷۰ هزار نفر برای دریافت بیمه بیکاری در این استان تائید شده اند که تا انتهای اردیبهشت به آنان پرداخت خواهد شد.

نماینده عالی دولت در استان فارس با اشاره به اینکه استانداری فارس با همکاری خیرین، ۳۰ هزار بسته بهداشتی را در محلات حاشیه‌ای شهر‌ها توزیع کرده است، تصریح کرد: تهیه و توزیع هفت هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی نیز در دستور کار استانداری فارس قرار دارد.

او گفت: اعطای ۱۰۰ وام ۱۰ میلیون تومانی قرض الحسنه و ۵۰۰ وام ۵ میلیون تومانی قرض الحسنه به مجموعه پرستاران و کادر خدماتی بیمارستان‌هایی که درگیر بیماری کرونا بوده اند در روز‌های آینده در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار