سرپرست اداره ورزش وجوانان شهرستان هلیلان گفت: اداره ورزش وجوانان شهرستان هلیلان تلاش خود را در راستای تقویت ورزش روستایی به کار خواهد برد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ ترحمی سرپرست اداره ورزش وجوانان شهرستان هلیلان در جریان بازدید از خانه ورزش روستایی تخم بلوط علیا گفت: خدمت به مناطق محروم و خانه‌های ورزش روستایی در دستور کار این اداره بوده و تمام تلاش خود را در این زمینه به کارخواهیم برد.

او که به همراه دهیار و تعدادی از جوانان روستایی در محل تمرینات ورزشی و زمین اهدایی جهت ساخت سالن ورزشی حاظر شده بود، مطرح کرد: با برنامه‌ها و حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام قطعا در آینده شاهد رشد و توسعه ورزش همگانی، روستایی و قهرمانی با تلاش جوانان این شهرستان خواهیم بود.

سرپرست اداره ورزش وجوانان شهرستان هلیلان از آغاز فعالیت‌های ورزشی پس از اتمام و کنترل ویروس کرونا خبر داد و اظهار کرد: بعد از اتمام تعطیلی فعالیت‌های ورزشی به دلیل شیوع ویروس کرونا، اقدامات لازم جهت از سرگیری فعالیت‌های ورزشی صورت خواهد گرفت و ورزشکاران می‌توانند همچون گذشته به فعالیت‌های خود بپردازند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.