مدیرکل بیمه سلامت چهارمحال و بختیاری از پرداخت و تسویه بدهی به مؤسسات طرف قرارداد این اداره کل و مطالبات دانشگاه علوم پزشکی استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، قیصر حافظی مدیرکل بیمه سلامت چهارمحال و بختیاری گفت: تسویه بدهی به مؤسسات طرف قرارداد این اداره کل و همچنین مطالبات دانشگاه علوم پزشکی به ویژه در دوران کرونا پرداخت و به روز شده است.

او با اشاره به الکترونیکی شدن خدمات بیمه سلامت افزود: بیمه شدگان چهارمحال و بختیاری می‌توانند با استفاده از یک کد پنج رقمی که توسط سازمان بیمه سلامت صادر می‌شود، تمامی خدمات بیمه‌ای خود را به صورت الکترونیک دریافت کنند.

حافظی اضافه کرد: در ارائه خدمات سرپایی مانند خدمات بخش بستری، متناسب با نیاز‌های جامعه استحقاق سنجی انجام می‌شود.

او ادامه داد: صیانت از حقوق بیمه شدگان قبل و حین دوران کرونا از اولویت‌های بیمه سلامت استان بوده و پروتکل‌های جدید به مؤسسات طرف قراداد به منظور تسهیل استفاده بیمه‌شدگان از خدمات بدون حضور فیزیکی درجهت شکست کرونا ابلاغ گردید.

حافظی با اشاره به افزایش نظارت بر مؤسسات طرف قرارداد و کیفیت خدمات در دوران کرونا و پساکرونا عنوان کرد: در رویکرد جدید، بیمه سلامت از ارگان‌های مهم و تأثیرگذار در تأمین مالی مراکز بهداشتی و درمانی بوده و در دوران کرونا هیچ کدام از خدمات بیمه‌ای در استان تعطیل نشده‌است.

او بیان کرد: سامانه ۱۶۶۶ از اسفندماه ۹۸ تاکنون به صورت شبانه روزی پاسخگوی سوالات پزشکی و کرونایی مردم توسط پزشکان عمومی و متخصص بوده است.

حافظی اظهار داشت: با مراکزی که طی این ایام همکاری نکردند برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار