رئیس اداره راهدارای و حمل و نقل جاده‌ای طبس از اجرای آسفالت گرم رمپ ورودی و خروجی مجتمع خدماتی رفاهی ایثار در محور طبس-یزد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، حیدری رئیس اداره راهدارای و حمل و نقل جاده‌ای طبس گفت: زیرساخت‌های این مکان شامل اجرای آسفالت گرم رمپ‌های دسترسی و نصب تابلو‌های اطلاع رسانی جاده‌ای با اعتباری بالغ بر ۴۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات ملی و از طریق انعقاد قرارداد اجرایی شد.

او افزود: احداث مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی در کیلومتر ۸۲ محور طبس-یزد از طریق سرمایه گذاری بخش خصوصی احداث شده است که شامل کاربری‌های داخلی از جمله جایگاه عرضه سوخت بنزین و نفت گاز، سرویس بهداشتی، نمارخانه، رستوران و غرفه‌های خدماتی متنوع خواهد بود.

حیدری بیان کرد: این مجتمع بین راهی با توجه به حجم وسیع را‌های تحت پوشش شهرستان طبس و جغرافیای کویری منطقه و مولفه‌های تامین کننده ایمنی راه‌ها که میتواند نقش بارز و پر رنگی در کاهش تصادفات جاده‌ای ایفا کند و از این جهت به مکانی امن برای توقف و استراحت رانندگان و همچنین برخورداری از خدمات رفاهی خواهد شد.

رئیس اداره راهدارای و حمل و نقل جاده‌ای طبس  اظهار کرد: ۱۴۵ کیلومتر از محور طبس-یزد در زمره راه‌های تحت تولیت شهرستان طبس است.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.