رییس اتحادیه میوه و تره بار همدان گفت: با عرضه بیشتر میوه‌های نوبرانه در همدان در روز‌های آینده شاهد کاهش قیمت این نوع میوه‌ها خواهیم بود.

قیمت میوه‌های نوبرانه در همدان رو به کاهش استبه گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، رضا البرزی، رییس اتحادیه میوه و تره بار همدان بیان کرد: در روز‌های نخستی که میوه‌های نوبرانه وارد بازار می‌شود شاهد قیمت بالای این نوع میوه‌ها هستیم، اما هرچه توزیع بیشتر شود قیمت نیز تعدیل می‌یابد.

او با بیان اینکه در حال حاضر شاهد کاهش قیمت میوه‌های نوبرانه و توزیع بیشتر آن در بازار هستیم، ابراز کرد: توت فرنگی، گوجه سبز، طالبی و ملون از میوه‌های نوبرانه‌ای است که در روز‌های گذشته وارد بازار شده و به تدریج شاهد کاهش نرخ آن هستیم.

رئیس اتحادیه میوه و تره بار همدان افزود: مثلا قیمت هرکیلو توت فرنگی و گوجه سبز ۲۰ هزار تومان است، اما در روز‌های آینده شاهد شکسته شدن این قیمت خواهیم بود.

البرزی با بیان اینکه هرچه به روز‌های گرم سال نزدیک‌تر می‌شویم میوه‌های بیشتری وارد بازار می‌شود، بیان کرد: توزیع میوه‌های پاییزی نیز کمتر شده و مردم تمایلی برای خرید آن ندارند.

او با تاکید بر اینکه مهم‌ترین عامل قیمت گذاری میوه مربوط به میزان عرضه و تقاضا است، اظهار داشت: هرچه میزان عرضه کالایی بیشتر باشد قیمت آن کمتر می‌شود.

انتهای پیام/ د 

منبع: تسنیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.