رئیس اتاق اصناف استان همدان از تعطیلی صنوف غیرضروری تا ۲۰ فروردین خبر داد.

تمدید تعطیلی صنوف در استان همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، احمد گازرانی، رئیس اتاق اصناف استان همدان از تعطیلی صنوف غیرضروری از ۱۵ فرودین به  ۲۰ فروردین خبر داد و گفت: تا تاریخ ۲۰ فروردین ماه فعالیت تمامی صنوف در همدان ممنوع اعلام شده و فقط موارد ضروری اجازه فعالیت دارند.

او با بیان اینکه تعطیلی صنوف با دستور  ستاد استانی پیشگیری از کروناویروس، انجام شده است افزود: فعالیت تمام واحد‌های صنفی به جز اصناف مرتبط با مواد غذایی تا پایان ۲۰ فروردین ممنوع است.

رئیس اتاق اصناف استان همدان ادامه داد: برای کنترل و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اصنافی که موارد ضروری مردم در ارتباط نیستند باید در این مدت بسته باشند.

گازرانی گفت: نانوایی ها، داروخانه ها، قصابی ها، مرغ فروشی ها ، فروشگاه های زنجیره ای،لبنیاتی ها ، سوپر مارکت ها،میوه فروشی ها، تعمیرگاه ها و تجهیزات پزشکی فروشی ها همچنان برای تامین نیاز مردم باز هستند و شامل محدودیت تعطیلی ها نمی شوند.

او با اشاره به اینکه اصناف استان از تاریخ ۵ فروردین به صورت جدی اقدام به تعطیلی کرده بودند، گفت: از این پس نیز در صنوف ضروری از جمله خواروبار فروشی ها، میوه و تره بار، نانوایی و قصابی‌ها با نظارت دقیق بر اصول بهداشتی و براساس پروتکل‌های ستاد پیشگیری از کروناویروس کالا عرضه خواهد شد.

گازرانی اعلام کرد: واحد‌های صنفی که به این مصوبه عمل نکنند، متخلف بوده و پس از پلمب، تا ریشه کن شدن بیماری از فعالیت آنان جلوگیری خواهد شد.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.