مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: هم اکنون ۶ هزار و ۱۵۳ یتیم و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد نیازمند کمک‌های مادی و معنوی خیران هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  مجید الهی راد مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی تعداد ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد خراسان شمالی را ۶ هزار و ۱۵۳ نفر برشمرد و افزود: این کودکان چشم‌انتظار حمایت نیکوکاران برای تامین نیاز‌های اساسی همچون معیشتی، درمانی، تحصیلی، مسکن و سایر نیاز‌ها هستند.

الهی راد افزود: از مجموع کودکان یتیم و محسنین تحت حمایت این نهاد ۲ هزار و ۸۳۴ نفر یتیم و ۳ هزار و ۳۲۲ نفر نیز فرزندان خانواده‌های نیازمند با سرپرست بیمار، سالمند و یا زندانی هستند.

او  با اشاره به اینکه هم‌اکنون ایتام و کودکان نیازمند توسط حامیان بومی و غیربومی این نهاد حمایت می‌شوند، عنوان کرد: پارسال حامیان  بیش از ۲۲ میلیارد تومان به ایتام و فرزندان محسنین موردحمایت خود کمک کرده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال ۹۷ بیش از ۱۳ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی  با بیان اینکه در حال حاضر بستر‌های مناسب و آسان الکترونیکی از طریق نرم‌افزار و سیستم بانکی برای پرداخت حامیان فراهم شده است، گفت: حامیان و خیرین نیکوکار می‌توانند با مراجعه به کمیته امداد یا ثبت نام در سایت‌های اکرام ایتام و محسنین، حامی آن‌ها شوند.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.