معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه لرستان گفت:در هفته جاری استفاده از سامانه آموزش مجازی دانشگاه لرستان با اینترنت رایگان امکان‌پذیر می‌شود.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه لرستان گفت:در هفته جاری استفاده از سامانه آموزش مجازی دانشگاه لرستان با اینترنت رایگان امکان‌پذیر می‌شود.

احسان رشیدیان روز سه شنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: در حال حاضر ۸۰ درصد کلاس‌های دانشگاه لرستان در فضای مجازی تشکیل می‌شوند و ۹۰ درصد اساتید و ۷۱ درصد دانشجویان در سامانه آموزش مجازی حضور دارند.

او با بیان اینکه در حال حاضر هیچ کلاس حضوری در دانشگاه برگزار نمی‌شود اظهار داشت: تعدادی از دانشجویان مقطع ارشد و دکترا در صورت داشتن مجوز استاد از آزمایشگاه استفاده می‌کنند و زیرساخت‌های لازم برای برگزاری جلسات دفاع نیز آماده است.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه لرستان افزود: آموزش مجازی در دانشگاه لرستان از ۲۴ اسفندماه آغاز شد که در هفته اول اجرای این طرح به علت آشنا نبودن اساتید، کارشناسان و دانشجویان، تنها ۱۰ درصد کلاس‌ها در این سامانه تشکیل شد.

رشیدیان گفت: اکنون ۴۹ رشته تخصصی در این دانشگاه فعال است و ۲۳۲ کد رشته محل و۱۹۳ رشته در این دانشگاه وجود دارد که از این مجموع ۱۷۴ رشته در دانشگاه لرستان و ۱۹ رشته در چهار مرکز اقماری این مرکز ارائه می‌شود.

او گفت: در این راستا در ۴۶ رشته کارشناسی، ۷۸ رشته کارشناسی ارشد، ۴۹ رشته دکترای تخصصی و یک رشته دکترای حرفه‌ای در دانشگاه لرستان دانشجو پذیرفته می‌شود.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار