رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: براساس تقاضای رییس شبکه بهداشت پلدختر، این دانشگاه تجهیزات و اقلام بهداشتی و پزشکی مورد نیاز را در اختیار کادر درمان این شهرستان قرار می‌دهد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: براساس تقاضای رییس شبکه بهداشت پلدختر، این دانشگاه تجهیزات و اقلام بهداشتی و پزشکی مورد نیاز را در اختیار کادر درمان این شهرستان قرار می‌دهد.

محمدرضا نیکبخت وضعیت کووید ۱۹ در این شهرستان را سبز بیان کرد و گفت: خوشبختانه به دلیل فرهنگ خوب مردم و رعایت پروتکل‌های بهداشتی آمار مبتلایان به ویروس کرونا در این شهرستان بسیار پایین است.

او  به ابتلا برخی از کادر درمان شبکه بهداشت پلدختر به ویروس کرونا اشاره کرد و افزود: این اتفاق تنها ممکن است به علت بی احتیاطی یک نفر رخ داده بنابراین مجموعه کادر درمان و همچنین مردم باید در جهت حفظ سلامت خود در این شرایط مراقب باشند و توصیه‌های بهداشتی را رعایت کنند.

نیکبخت یادآور شد: در جلسه‌ای که با حضور مسوولان در شهرستان پلدختر تشکیل شد در بخش‌های MRI، NICU و ICU در بیمارستان امام خمینی این شهرستان اقدام‌های از جمله راه اندازی ۱۱ تخت صورت گرفته است.

او  افزود: مقرر شده روزی یک پزشک متخصص با اعلام رییس شبکه بهداشت و درمان پلدختر در بخش معمولان حضور پیدا کند که پرداخت حق الزحمه آن‌ها را نیز این دانشگاه تقبل کرده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: اضافه کاری و مطالبات پرسنل به تعویق افتاده بود که مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان در این راستا پرداخت شده و روند پرداخت ادامه خواهد داشت.

نیکبخت افزود: قرار شد چارت یک مرکز بهداشتی درمانی درمنطقه زیودار اجرا شود و به طور کامل در اختیار مردم قرار گیرد که این موضوع با همکاری نماینده مردم در مجلس و دانشگاه پیگیری می‌شود تا در آینده به صورت بستر درمانی از آن قسمت استفاده شود.

او  یادآور شد: همچنین کمبود‌هایی مانند کمبود وسایل نقیله و خودرویی شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدختر در این جلسه مطرح و در دستور کار قرار گرفت.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.