رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خوسف گفت: روزانه تعداد ۳۱۳ پرس غذای گرم توسط این نهاد با محوریت مرکز نیکوکاری شهر خوسف بین نیازمندان شهرستان توزیع می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، مهران پور رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خوسف گفت: پیش بینی می‌شود تا پایان ماه مبارک رمضان حداقل ۱۰ هزار پرس غذا بین مددجویان و نیازمندان شهرستان توزیع شود.

اوافزود: در پی تاکیدات مقام معظم رهبری در راه اندازی پویش همدلی و کمک مومنانه، برخی سازمان‌ها پویش‌هایی را در این زمینه با نام‌های مختلف راه اندازی کرده اند و کمیته امداد هم در این زمینه اقدام به راه اندازی رزمایش «بخشش ایرانیان» و برنامه «اطعام مهدوی» کرده است.

مهران پور با بیان اینکه ماه مبارک رمضان بستر بسیار خوبی در راستای کمک به نیازمندان است، تصریح کرد: انتظار می‌رود در قالب رزمایش بخشش ایرانیان و پویش اطعام مهدوی در طول ماه مبارک رمضان بتوانیم از ظرفیت‌های افراد خیر و نیکوکار استفاده کنیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خوسف گفت: این آشپزخانه در قالب برنامه اطعام مهدوی در سطح شهرستان راه اندازی شده که تحت نظارت بهداشت و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی ستاد مبارزه با کرونا فعالیت دارند و تا پایان ماه مبارک رمضان از طریق این آشپزخانه غذای گرم تهیه و بین نیازمندان توزیع می‌شود.

او  با بیان اینکه خوشبختانه فعالیت‌های خوبی در زمینه کمک به نیازمندان در حال انجام است، افزود: قشر خیر و نیکوکار این شهرستان نیز حضور بسیار خوبی در پویش‌های مربوط به کمک به نیازمندان دارند.

مهران پور با بیان اینکه کمیته امداد هر ساله در ماه مبارک رمضان برنامه‌های خوبی برای اطعام نیازمندان داشته است، اظهارکرد: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا، روش اطعام نیازمندان تغییر کرده است در این راستا خیرین و مردم نیکوکار می‌توانند حمایت‌های معنوی خود را به شماره حساب ۰۱۰۵۰۰۶۱۸۲۰۰۳ یا به سرشماره #۰۵۶۴*۸۸۷۷* بنام کمیته امداد خوسف واریز نمایند.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.