سردار عزیزی از دستگیری ۳ سارق محتویات خودرو و کشف ۶۰ فقره سرقت در شهرستان پردیس خبر داد.

سردار کیومرث عزیــزی فرمانده انتظامی شرق استان تهران در گفت و گو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: در پی دریافت اطلاعاتی مبنی بر سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در شهر پردیس، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ پردیس قرار گرفت.

 فرمانده انتظامی شرق استان تهران با اشاره به شیوه و شگرد یکسان در تمامی سرقت‌ها افزود: ماموران با انجام اقدامات تخصصی و با بررسی نحوه سرقت‌ها موفق به شناسایی ۳ متهم سابقه دار شده و در عملیات ضربتی آن‌ها را در مخفیگاهشان دستگیر و مقادیری اموال سرقتی کشف کردند.

او بیان کرد: متهمان بعد از مواجهه با مستندات و ادله پلیسی لب به اعتراف گشوده و به ۶۰ فقره سرقت محتویات خودرو در سطح شهرستان پردیس اعتراف کردند.

 فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: با شناسایی مال باختگان و دعوت از آنها، تحقیقات تکمیلی انجام و پرونده به همراه متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی ارجاع شد.

سردار عزیزی از دارندگان وسایل نقلیه خواست، خودروی خود را به تجهیزات ایمنی از قبیل قفل مرکزی، دزدگیر، قفل پدال و قفل فرمان مجهز کنند تا سارقان از انجام اینگونه اعمال ناامید شده و شاهد کاهش چشمگیر سرقت‌های خودرو و لوازم آن باشیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: پلیس ، دستگیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار