بانوان بسیجی منطقه ثامن، ۴هزار ماسک و گان تولید کردند

بیش از ۴ هزار ماسک توسط بانوان بسیجی و ١٠ هزار لیتر ماده ضدعفونی کننده و گان توسط شهرداری ثامن تولید شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید مصطفی نعمتی شهردار منطقه ثامن  گفت:  ١٠ هزار لیتر ماده ضدعفونی‌کننده سطوح و تولید بیش از ۴ هزار ماسک و گان توسط بانوان بسیجی این منطقه  تولید شد.

او افزود: به منظور حفظ ایمنی و سلامت شهروندان و کارکنان، به عنوان یکی از اقدامات حمایتی از مدافعان سلامت، حدود هزار لیتر محلول ضدعفونی‌کننده سطوح تهیه شده و روزانه در دو نوبت تمام ساختمان‌های اداری زیرمجموعه شهرداری منطقه ثامن ضدعفونی می‌شوند.

شهردار منطقه ثامن مشهد ادامه داد: یکی از شاخص‌ترین اقداماتی که توسط واحد خواهران گروه جهادی پایگاه حضرت زینب (س) و بانوان بسیجی پایگاه شید مجید عسگری در منطقه ثامن انجام شده، می‌توان به دوخت هزار دست گان پزشکی و بیش از سه هزار عدد ماسک سه لایه برای ارسال به مرکز درمان بیماران کرونایی در بیمارستان امام رضا (ع) اشاره کرد.

نعمتی بیان  کرد: همچنین ١٠ هزار جفت دستکش یکبارمصرف پلاستیکی و هزار و ۵۰۰ جفت دستکش لاتکس و هزار و ۵۰۰ عدد ماسک سه لایه یکبارمصرف برای استفاده کارکنان تهیه و توزیع شده است.

او تصریح کرد: همچنین ۵٢٨ لیتر الکل برای ضدعفونی کردن دست پرسنل تهیه شده و بیش از ١٠٨ لیتر ژل ضدعفونی‌کننده دست نیز خریداری و در قسمت‌های ورودی و مشاعات پرتردد ساختمان‌های اداری برای استفاده شهروندان قرار داده شده است.

انتهای پیام//ف.ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار