نماینده ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) گفت: بیش از ۱۵ هزار عدد ماسک در مجمع سلامت تایباد و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) در این منطقه تولید شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، ابراهیم جهانگیری نماینده ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) در تایباد گفت: بیش از ۱۵ هزار عدد ماسک به همت بانوان تایبادی در مجمع سلامت این شهرستان  و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) در این منطقه تولید شده است.
 
او افزود: این تعداد ماسک در یک کارگاه تولید شده که به صورت استریل شده و رایگان در اختیار مراکز درمانی شهر تایباد و خانواده‌های حاشیه این شهر قرار گرفته است.

نماینده ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) ادامه داد: همچنین در این کارگاه تولیدی طی ۲ ماه قبل هزار و ۵۰۰ دست لباس حفاظتی دائمی و یک بار مصرف، ۵۰۰ عدد کلاه جراحی، ۵۰ جفت پاپوش، ۵۰۰ جفت آستینچه و هزار عدد شیلد محافظ صورت آماده و در اختیار کادر درمانی بیمارستان خاتم الانبیای شهر تایباد قرار گرفته است.

جهانگیری بیان کرد: فعالیت این کارگاه تولیدی که ۳۰ نفر از بانوان تایبادی به صورت داوطلبانه در آن فعالیت دارند تا زمانی که نیاز‌های مردم و کادر درمانی به ماسک و لباس‌های حفاظتی تامین شود ادامه می‌یابد.

او تصریح کرد: از آغاز شیوع ویروس کرونا تاکنون ۵۰ سبد غذایی در اختیار خانواده‌های بیماران کرونایی این شهرستان قرار گرفته که مصرف یک ماهه این خانواده‌ها را تامین می‌کند.

نماینده ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) تاکید کرد: از ابتدای شیوع کرونا در تایباد تاکنون ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) در تایباد در حوزه آماده کردن این اقلام افزون بر ۳۰۰ میلیون ریال هزینه کرده است.

انتهای پیام//ف.س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.