مایک پمپئو در تماسی تلفنی با هیثم بن طارق آل سعید، سلطان عمان درباره مسائل منطقه‌ای گفتگو کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا در تماسی تلفنی با هیثم بن طارق آل سعید، سلطان عمان درباره مسائل منطقه‌ای گفتگو کرد.

بر این اساس، مورگان اورتگاس، سخنگوی وزرات خارجه آمریکا با تایید این خبر، گفت: دو طرف در این تماس تلفنی درباره مسائل منطقه ای، مبارزه با ویروس کرونا و روابط دو جانبه به رایزنی پرداختند.

وزیر امور خارجه آمریکا در حساب توئیتری خود در این باره نوشت: از اینکه دوباره با هیثم بن طارق آل سعید صحبت کردم بسیار خرسندم. ما درباره ادامه تلاش‌ها برای مبارزه با بیماری کووید - ۱۹ صحبت کردیم. ما به مشارکت نزدیک خود با عمان برای پیشبرد امنیت، رونق اقتصادی، تجارت و ثبات در منطقه ادامه خواهیم داد.

پیش‌تر روز گذشته محمد جواد ظریف، وزیر خارجه کشورمان با یوسف بن علوی، همتای عمانی خود درباره مسائل دو جانبه و منطقه‌ای به رایزنی و گفتگو پرداخته بود. عمان از دیرباز روابط حسنه‌ای با ایران داشته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۳ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
چی میخواد به عمان بگه غیر ازینکه بگه اگه با ایران به روابط تجاری ادامه بدی تحریم میشی و اگه مطیع امریکا باشی اقتصادت رشد میکنه و ازینجور چیزا...میخوان هر کی با ایران روابط تجاری داره رو بر علیه ما بکنن تا اقتصاد ما نابود بشه غیر ازینه؟
آخرین اخبار