رئیس کل دادگستری استان یزد از کاهش ۱۲ درصدی پرونده‌های کیفری استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، غلامعلی دهشیری رئیس کل دادگستری استان یزد در جمع اصحاب رسانه گفت: واردات پرونده به دادگستری استان در یک سال گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل دوازده درصد کاهش یافته است.

او افزود:همچنین هشتاد درصد پرونده‌های مسن یعنی پرونده‌های سال ۱۳۹۷ به قبل بررسی  و کاهش یافته است.

دهشیری با اشاره به سفر رئیس دستگاه قضا به استان در بهمن ماه ۹۸ که مقرر شد ۲۸ قاضی به استان یزد اضافه شود بیان کرد: هشت نفر تا کنون جذب و پنج  قاضی یزدی شاغل در استان‌های دیگر به استان باز می گردند.

رئیس کل دادگستری استان یزد به آزادسازی زمین‌های متصرف شده در سطح شهر یزد اشاره کرد و گفت: رفع تصرف هزار متر مربع زمین به ارزش ۱۰ میلیارد تومان در صفائیه در اعیاد شعبانیه از متصرفین و سه هزار متر مربع زمین به ارزش ۳۰ میلیارد تومان انجام شد این زمین واقع  در صفائیه نزدیک به ۱۵ سال به یکی از موسسات جهت کار فرهنگی و مذهبی واگزار شده اما بی فعالیت مانده بود.

دهشیری ادامه داد: سوء استفاده از مجموع ۳۰ هزار متر مربع اراضی به ارزش ۱۵۰ میلیارد تومان در چند نقطه طالقانی، کوچه‌های زیتون و بلوار جمهوری با دستگیری ۵ نفر کشف شد.

او به تخلفات کرونایی اشاره کرد و تصرح کرد: ۱۱هزار لیتر اتانول کشف با حکم قضایی به دانشگاه علوم پزشکی تحویل داده شد شش نفر در پی آن دستگیر که ۴ نفر با قید وصیقه آزاد و دو نفر در زندان هستند.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۲ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
جهت کار فرهنگی و مذهبی واگزار شده اما بی فعالیت مانده بود.
آخرین اخبار