فرماندار ایذه گفت: در شرایط کرونایی مهمترین موضوع سلامت مردم است و همه ادارات باید در این این زمینه همکاری لازم را انجام دهند.

حسین لامی زاده فرماندار ایذه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، در نشست شورای سلامت شهرستان با بیان اینکه در شرایط کرونایی مهمترین موضوع سلامت مردم است و همه ادارات باید در این این زمینه همکاری لازم را انجام دهند گفت: اجرا نشدن مصوبات شورای سلامت نشان دهنده ضعف است و باید نسبت به اجرای این مصوبات اقدام کرد.

او افزود: تدابیر لازم برای جلوگیری از شیوع کرونا باید انجام شود همچنین با توجه به رسیدن فصل برداشت محصولات کشاورزی تمامی کمباین داران غیربومی باید از نظر بهداشتی مورد معاینه قرار گیرند.

لامی زاده بیان داشت: کمیته ضربتی جهادی تشکیل شده است تا نسبت به ضدعفونی و گندزدایی مناطق محروم شهرستان اقدام کنند.

فرماندار ایذه با درخواست از مردم برای پرهیز از تردد غیرضروری تصریح کرد: مردم از حضور در اماکن شلوغ از جمله مجالس ترحیم و ازدواج خودداری کنند تا زنجیره انتقال کرونا قطع شود.

این مقام مسئول  با اشاره به آغاز گام دوم فاصله گذاری اجتماعی گفت: ادارات باید نسبت به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی تمهیدات لازم را اندیشیده و اقدامات مورد نیاز را انجام دهند و از شهروندان ایذه تقاضا داریم در این مرحله نیز همکاری نمایند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار