مدیر کانون زبان ایران در خوزستان گفت: از ۲۰ اردیبهشت ماه تدریس بصورت آنلاین در این کانون آغاز می‌شود و تا ۶ خرداد ادامه دارد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جمشید افشانی مدیر کانون زبان ایران در خوزستان گفت: با توجه به این‌که زبان فرار است و حذف کامل یک ترم باعث ایجاد خلا در زنجیره یادگیری می‌شود و شیوع ویروس کرونا سبب تعطیلی آموزشگاه‌ها شده است، کلاس‌های کانون به صورت آنلاین از ۲۰ اردیبهشت تا ۶ خرداد ماه برگزار خواهند شد.

او اظهار داشت: چنانچه از ۶ خرداد نیز ستاد ملی مبارزه با کرونا و ستاد استانی، مجوز برگزاری کلاس‌ها را صادر کنند، کلاس‌ها به صورت حضوری برگزار خواهند شد. در غیر اینصورت تا پایان ترم، کلاس‌ها به صورت آنلاین برگزار می‌شوند.

افشانی بیان کرد: همه زبان آموزان می‌توانند از روز امروز، ۷ اردیبهشت‌ماه، با مراجعه به سامانه www.ili.ir نسبت به جزئیات کلاس‌ها آگاه شوند.

مدیر کانون زبان ایران در خوزستان با بیان این‌که ۴ جلسه درسی به صورت آنلاین برگزار می‌شود، ادامه داد: زبان آموزان می‌توانند برای تهیه کتاب نیز از امروز (۷ اردیبهشت) با مراجعه به مراکز مختلف، کتاب‌ها را دریافت کنند و درصورتی‌که زبان آموزان به هر دلیلی مایل نباشند که حضوری کتاب‌ها را تحویل بگیرند، می‌توانند با مراکز کانون زبان تماس بگیرند تا مراکز، کتاب‌ها را از طریق پست ارسال کنند.

او با اشاره به بارگذاری محتوا‌های آموزشی در پروفایل زبان آموزان، تصریح کرد: برای برگزاری کلاس‌ها به صورت آنلاین، نرم افزار‌ها و زیرساخت‌های مناسب فراهم شده است و زبان آموزان می‌توانند از موبایل و از کامپیوتر استفاده کنند و در طول کلاس نیز در تعامل کامل با استاد باشند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار