معاون اجتماعی فرمانده انتظامی مازندران در دیدار با مدیر باشگاه خبرنگاران جوان مازندران گفت: نقش رسانه‌ها در ارتقاء احساس امنیت کلیدی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ سید جعفر ساداتی معاون اجتماعی فرمانده انتظامی مازندران در دیدار با مدیر باشگاه خبرنگاران جوان صداوسیمای مرکز استان با وی به تبیین عوامل موثر بر تقویت احساس امنیت در جامعه و نقش رسانه‌ها در تحقق این احساس در بین مردم پرداخت و گفت: مقوله احساس امنیت یک مقوله‌ای پیچیده است که علاوه بر دستگاه‌های انتظامی و امنیتی، سایر دستگاه‌های اجرایی نیز در تحقق آن نقش تعیین کننده‌ای دارند.

او با بیان اینکه نقش رسانه‌ها در گسترش احساس امنیت در سطح استان قابل تقدیر است، افزود: مولفه احساس امنیت از خود امنیت مهم‌تر است و پلیس با همکاری همه بخش‌ها به خصوص رسانه‌ها تلاش دارد تا احساس امنیت را در جامعه گسترش دهد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران به نقش کلیدی و مهم رسانه‌ها در این حوزه اشاره کرد و ادامه داد: رسانه‌ها می‌توانند با اطلاع رسانی و فرهنگ سازی نقش بسزایی را ایفا کنند.

سید رضا کریمی مدیر باشگاه خبرنگاران جوان مازندران نیز در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این نشست صمیمی از آمادگی باشگاه خبرنگاران جوان برای پوشش رسانه‌ای فعالیت‌ها و اقدامات پلیس در حوزه مقابله و برخورد با جرایم اشاره کرد و گفت: اخبار پلیس در سایت خبری باشگاه خبرنگاران جوان مازندران در صدر اخبار پربیننده قرار دارد.

او همچنین از انتشار مقالات علمی کارشناسان انتظامی و مطالب آموزشی و هشداری مشاوران و مددکاران مرکز مشاوره آرامش در سایت خبری این باشگاه استقبال کرد و افزود: مطالبی که دراین حوزه منتشر می‌شود برای مخاطبان جذاب و خواندنی است.

مدیر باشگاه خبرنگاران جوان از آمادگی این باشگاه برای برگزاری دوره‌های آموزش خبرنویسی و گزارشگری برای کارشناسان معاونت اجتماعی خبر داد و افزود: دوره‌های آموزشی کوتاه مدت خبرنویسی با استفاده از اساتید مجرب و اهل فن همه ساله در استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام / ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.