رئیس هیات امنای آستان مقدس حضرت سید علاءالدین حسین(ع) از برگزاری ویژه برنامه" شب های عاشقی" از طریق صفحه اینستاگرامی حرم مطهر در طول ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت الاسلام سید محی الدین طاهری گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و به منظور رعایت فاصله گذاری اجتماعی و قطع زنجیره انتقال ویروس، امسال امکان برگزاری مراسم های مذهبی در ماه مبارک‌رمضان به شکل جمعی و فیزیکی در بقاع متبرکه میسر نیست و در این راستا تلاش شد تا با پخش برنامه های مذهبی بصورت مجازی ارادتمندان اهلبیت علیهم السلام از برنامه های حرم مطهر همچون سال های گذشته استفاده کنند.

او افزود: دراین رابطه، ویژه برنامه ای تحت عنوان "شب های عاشقی" در حرم مطهر حضرت سید علاءالدین حسین علیه السلام از طریق فضای مجازی و به صورت مستقیم و زنده از صفحه اینستاگرامی این حرم مطهر پخش می شود.

حجت الاسلام طاهری، در تشریح بخش های مختلف این ویژه برنامه مذهبی افزود: برنامه شبهای عاشقی شامل مناجات خوانی و راز و نیاز در طول شب های ماه مبارک رمضان می شود که در قالب این ویژه برنامه، ادعیه این ماه مبارک، توسط مداحان استان فارس قرائت می‌شود.

او در خصوص زمان برگزاری و پخش ویژه برنامه" شب های عاشقی" بیان داشت: این برنامه از روز جمعه مورخ ۵ اردیبهشت ماه آغاز شده است و تا پایان ماه مبارک رمضان هر شب ساعت ۲۳ از طریق صفحه اینستاگرامی حرم مطهر حضرت سید علاءالدین حسین(ع) شیراز به نشانی astaneh.hoseini و صفحه کانون فرهنگی حضرت سیدالشهداء(ع) به نشانی kanounfarhangi پخش می شود.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.