دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اشکذر گفت: یک واحد صنفی عرضه فرآورده‌های گوشتی در اشکذربه دلیل رعایت نکردن پروتکل بهداشتی پلمب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  سید محمد ابراهیم اقبالی زارچ دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اشکذر با اعلام پلمب یک واحد صنفی عرضه فرآورده‌های گوشتی به دلیل رعایت نکردن پروتکل بهداشتی، گفت: با اصناف متخلف برخورد قاطع قانونی می‌شود.

او افزود: با هدف اجرای دستورالعمل نظارت و پیگیری حقوق عامه با اصنافی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند، برابرماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی که مصداق بارز تخلف بهداشتی و جرم است، برخورد و مغازه آن‌ها پلمپ می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اشکذر با اشاره به مصرف روزانه عمومی مردم و لزوم عرضه آن با رعایت مقررات بهداشتی،ادامه دا در کشتارگاه‌ها و مراکز عرضه پس از بازرسی مراکز از سوی اداره دامپزشکی با متخلفین برخورد جدی می‌شود که این موضوع در خصوص سایر اصناف نیز جاری است.

او ادامه داد: شهروندان می‌توانند هرگونه تخلف اصناف را در عرصه‌های مختلف به مراکز بهداشت، اداره دامپزشکی، اماکن نیروی انتظامی و یا به دادستانی گزارش و اطلاع دهند.

اقبالی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و اهمیت فوق العاده پیشگیری از آن به منظور به حداقل رساندن خطر انتقال ویروس مردم بجز موراد ضروری از خانه خراج نشوند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار