فرماندار یزد گفت: به منظور اجرای دستورالعمل‌های طرح فاصله‌گذاری هوشمند نظارت بر بازار تشدید می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سید محمد رستگاری فرماندار یزد امروز در نشست مقابله و پیشگیری با کرونا ، گفت: به منظور اجرای دستورالعمل‌های فاصله گذاری هوشمند اجتماعی در شهرستان ستاد نظارت بر بازار با همکاری ادارات صمت، شبکه بهداشت، اتاق اصناف و نیروی انتظامی وبسیج تیم‌های نظارت بر بازار تشکیل شده است.

او همکاری اصناف در کاهش شمار مبتلایان به ویروس کرونا را غیر قابل انکار دانست و افزود: تعطیلی اصناف به دلیل تاثیرگذاری بر عملکرد سایر بخش‌ها و حتی در شبکه روابط خانوادگی، نقش تعیین کننده‌ای در کنترل گسترش ویروس داشته است.

فرماندار یزد تصریح کرد: این ستاد با هدف نظارت بر بازار شهرستان و اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی اصنافی که اجازه فعالیت به آن‌ها داده شده تشکیل شده و به صورت مستمر بازار شهرستان را پایش می‌کنند.

رستگاری ادامه داد: زمان فعالیت مراکز و واحد‌های صنفی کم‌خطر و فعال به جز سوپرلبنیاتی‌ها و نانوایی‌ها تا پایان فروردین ماه ساعت ۲۰ شب می‌باشد.

او تاکید کرد: اصنافی که به آن‌ها اجازه فعالیت داده شده در راستای طرح هوشمند فاصله گذاری اجتماعی باید در سامانه سلامت ثبت نام و کد رهگیری دریافت کنند.

رستگاری افزود: اصنافی که دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نکنند پلمب و پرونده آن‌ها به مراجع ذیصلاح ارجاع می‌شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.