مراسم تکریم و معارفه فرمانده جدید هنگ مرزی شهرستان جلفا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز ،مراسم تکریم و معارفه فرمانده  جدید هنگ مرزی شهرستان جلفا برگزار شد.

 احمدی فرماندار شهرستان جلفا در این مراسم گفت: دفاع از مرز یعنی دفاع از امنیت ملی یک کشور و حفظ قدرت ملی یک کشور در پرتو توانمندی‌های مرزبانان غیور و همه افرادی که دل در گرو امنیت ملی کشور دارند، تحقق خواهد یافت.

او افزود:امنیت پیش شرط همه توسعه‌ها است و مرزبانان جمهوری اسلامی نقش بسیار مهم و موثری در این مقوله دارند و مرزبانان غیور کشور با نثارخون خود از مرز‌های جمهوری اسلامی دفاع می‌کنند و از رشادت‌های این افراد است که با امنیت در کشور زندگی می‌کنیم.

سرهنگ احمدی فرمانده هنگ مرزی استان نیز در این مراسم گفت: ما برای حفظ امنیت ملی هزاران شهید، جانباز و ایثارگر تقدیم انقلاب و کشور کرده ایم و نیرو‌های مرزبانی برای حفظ کیان و ارزش‌های انقلاب اسلامی در مرز‌های ملی و بین المللی تلاش و کوشش فراوان می‌نمایند.

حجت السلام سنجری امام جمعه جلفا با تشکر از زحمات سرهنگ زینال نژاد  گفت:حسن رفتار این رزمنده شایسته و فرمانده دلاور باعث همکاری بیشتر مردم با مسئولان و همچنین گسترش امنیت شهرستان شده است

او افزود:این خون شهدای ماست که درخت تنومند انقلاب اسلامی را برای سالیان متمادی آبیاری نموده و به تعبیرمقام معظم رهبری به برکت این شجره طیبه است که میلیون‌ها نفر زیرسایه انقلاب اسلامی وارزش‌های برآمده از نظام اسلامی امید، نشاط و عدالت را بین مسلمانان جهان گسترانیده است.

در این مراسم از تلاش‌ها و زحمات سرهنگ حسن زینال نژاد فرمانده سابق هنگ مرزی شهرستان مرزی جلفا قدردانی و سرهنگ حسین ابراهیمی به عنوان فرمانده جدید هنگ مرزی جلفا معرفی شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.