مجتمع فولاد خراسان با ۳ پله ارتقا موفق به کسب تندیس سیمین ۲ ستاره در پنجمین دوره جایزه مدیریت ملی انرژی ایران شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  معاون بهره برداری مجتمع فولاد خراسان با اشاره به کسب جایزه مدیریت ملی انرژی ایران، توسط فولاد خراسان گفت: تلاش در جهت کاهش مصارف انرژی در خطوط تولید نورد، فولادسازی و احیای مستقیم با رعایت استاندارد معیار مصرف انرژی در صنعت فولاد و شاخص‌های عملکردی فولاد خراسان در حوزه مصارف برق و گاز عمدتا تحت شاخص معیار‌های تعیین‌شده توسط سازمان ملی استاندارد ایران از فعالیت‌های این مجتمع بوده است.

او افزود: کسب این جایزه را مرهون تلاش، همت و پشتکار اعضای تیم کمیته‌های انرژی در مجتمع است و از تمامی همکارانی که نقش موثری در این موفقیت داشته اند تشکر می‌کنم.

همایش نهایی این جایزه با توجه به محدودیت‌های ایجاد شده به علت شیوع بیماری کرونا و با هدف رعایت فاصله گذاری هوشمند اجتماعی، به صورت مجازی در ۳ اردیبهشت ماه، ۱۳۹۹ برگزار شد.

هدف از تعریف و اعطای جایزه ملی مدیریت انرژی، ترویج استاندارد‌های سیستم مدیریت انرژی و معیار‌های مصرف بهینه انرژی، توسعه فرهنگ دستیابی به اهداف سازمانی با استفاده از مفاهیم مدیریت انرژی و همچنین ایجاد انگیزه و شور و شوق جهت انجام این اقدامات در کشور است.

انتهای پیام// ر. ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.