مدیر عامل جدید فولاد خراسان گفت: پروژه کنسانتره سنگان طرح بسیار مهم و حیاتی برای تکمیل چرخه فولاد خراسان است و توسعه فولاد در شرق کشور از اولویت‌های این مجموعه است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، کسری غفوری مدیر عامل جدید فولاد خراسان در مراسم معارفه خود به عنوان مدیرعامل جدید این مجموعه با اشاره به اهمیت این مجتمع گفت: ایجاد عزم ملی و محلی برای به بهره برداری رسیدن پروژه کنسانتره سنگان از مهم ترین اولویت های کاری بنده است.
 
او ادامه داد: پروژه کنسانتره سنگان طرح بسیار مهم و حیاتی برای تکمیل چرخه فولاد خراسان است و توسعه فولاد در شرق کشور و توسعه منابع انسانی در داخل فولاد خراسان از اولویت‌های این مجموعه است.

سید حسین احمدی مدیر عامل سابق فولاد خراسان نیز در این مراسم گفت: اگر امروز شاهد یک مجموعه‌ای هستیم که قطب صنعتی شرق کشور است، حاصل تلاش جمعی تمامی ارکان نظام و شفافیت، صداقت و عدم پیچیدگی در این مجتمع بوده است.

او خطاب به سهام‌داران این مجتمع افزود: سرمایه اصلی این مجتمع، یک میلیارد دلاری که برای آن هزینه شده است، نیست بلکه سرمایه اصلی و نامشهود نیروی انسانی و خوش‌نامی فولاد خراسان است، بزرگ شدن یک مجموعه چندان سخت نیست این بزرگ ماندن است که کاری دشوار محسوب می شود.
 
احمدی ادامه داد: همکاران مجتمع فولاد خراسان در دمای بسیار بالا مشغول به کار هستند، شرایط کار بسیار سخت و پیچیده است و تجربه نشان داده که آدم‌های توانمند، خلاق و متفکر می‌توانند چالش‌ها را تبدیل به فرصت کنند.
 
مدیر عامل اسبق فولاد خراسان با اشاره به افزایش قیمت تمام شده فولاد گفت: قیمت تمام شده فولاد خراسان در سال ۹۷ بسیار بالا رفت که یکی از دلایل این افزایش قیمت، پروژه کارخانه سنگان است.
 
حمید گرمابی نماینده مردم نیشابور و فیروزه نیز در این مراسم گفت: مجتمع فولاد به عنوان بزرگ‌ترین واحد تولیدی خراسان، نقش اساسی در اقتصاد منطقه دارد و اگر مشکلی در این مجموعه پیش آید، قطعا تبعات آن در جامعه دیده می‌شود.
 
وی در خصوص اهمیت مسئولیت‌های اجتماعی فولاد خراسان گفت: مردم نیشابور و فیروزه از مجموعه فولاد خراسان در مسائل اجتماعی توقعات زیادی دارند، نیروی انسانی متخصص در این مجتمع از اهمیت خاصی برخوردار است و امیدواریم از پتانسیل‌های موجود در این مجموعه استفاده شود.

هاجر چنارانی نماینده دیگر مردم شهرستان‌های نیشابور و فیروزه هم در این مراسم درباره سهم عمده‌ مالیات استان که توسط فولاد خراسان پرداخت می‌شود، گفت: این امر نوید تک محوری نبودن اقتصاد ایران را می‌دهد و ما این توقع را داریم که فرزندان شهرستان نیشابور و فیروزه سهمی از درآمد‌های این مجموعه داشته باشند.

انتهای پیام//س.ح
 
مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان برگزار شد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.