تردد در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد ۵۰ درصد کاهش یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، محمد حسین نصیری‌راد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این استان گفت: تردد وسایل نقلیه در فروردین ماه ۹۹ نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود ۵۰ درصد کاهش داشته که انتظار می‌رود مردم همچنان از سفر‌ها و تردد‌های غیر ضرور در هفته‌های آینده خودداری کنند.

محمد حسین نصیری‌راد افزود: ورود و خروج وسایل نقلیه به استان در فروردین امسال، نسبت به مدت مشابه سال قبل، ورودی به استان ۵۰ درصد و خروجی از استان نیز ۴۷ درصد کاهش داشته است.

نصیری راد ضمن تشکر از هم استانی‌ها، بدلیل توجه به دستورالعمل ها، توصیه‌های بهداشتی و همکاری با ارگان‌های نظارتی در امر پیشگیری از شیوع کرونا، بیان کرد: در روز ۳۱ فروردین ۹۹ نیز ورودی ۲۸ درصد و خروجی ۲۵ درصد کاهش تردد وسایل نقلیه را نسبت به سال قبل در روز ۳۱ فروردین‌ماه نشان می‌دهد.

او با اشاره به تعداد تردد وسیله نقلیه توسط سامانه‌های هوشمند تردد شمار، گفت: این تعداد در فروردین ۹۸ ثبت تردد ۳ میلیون و ۸۱۹ هزار و ۴۶۱ دستگاه بوده که در فروردین ۹۹ به ثبت تردد یک میلیون و ۹۱۷ هزار و ۱۴ دستگاه کاهش یافته است.

نصیری‌راد ضمن تشکر از توجه مردم به توصیه‌های بهداشتی افزود: مردم از سفر‌ها و تردد‌های غیر ضروری حتی الامکان در هفته‌های آتی اجتناب کنند تا در آینده نزدیک شاهد شکست و ریشه کنی بیماری کرونا در کشور و استان باشیم.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.