صدا و سیمای مرکز فارس ویژه‌های برنامه‌های متنوعی را در ماه مبارک رمضان تولید و آماده پخش کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، باغبانمنش معاون سیمای صدا و سیمای مرکز فارس گفت: این برنامه‌ها با توجه به تعطیلی حرم‌های مطهری احمدی و محمدی، سید علاءالدین حسین و علی بن حمزه (ع) و مساجد تاریخی شهر به علت به شیوع ویروس کرونا، به گونه‌ای تولید شده است که مخاطبان شبکه استانی از طریق برنامه‌های این شبکه با حال و هوای این اماکن ارتباط معنوی برقرار کنند.

او اظهارداشت: ویژه برنامه نسیم سحر، مهمونی ویژه افطار، ترتیل خوانی قران کریم، کرونا و رمضان و پوشش مراسم شب‌های پرفیض قدر از مهم‌ترین برنامه‌های سیمای فارس در ماه مبارک رمضان هستند.

جمالی معاون صدای صدا و سیمای مرکز فارس، از تولید دو برنامه زنده نسیم سحر و بهاردل‌ها خبر و داد و گفت: سخنرانی مذهبی، ارتباط با علماء و ائمه جمعه استان، بخش دعا و آواز‌های عرفانی، صدای مردم، احکام ماه رمضان، آداب و روسوم شهرستان‌ها در این ماه، گفتگو با خیران و اعلام اوقات شرعی شهرستان‌ها از آیتم‌های این دو برنامه است.

جمالی تصریح کرد: روزه داری در ایام کرونا، گفتگو با مدافعان سلامت، توصیه‌های پزشکی، سخنرانی مذهبی، هروز یک آیه یک نکته، شرح دعای ابوحمزه ثمالی، ترتیل خوانی و جمع خوانی قرآن کریم، پخش دعای افتتاح و پرداختن به مباحث اخلاقی از تولیدات ویژه رادیو فارس در ماه ضیافت الهی است.

خورشید سوار معاون فضای مجازی صدا و سیمای مرکز فارس، انتشار ویدیو کلیپ‌های رمضان و پزشکی رمضان، راه اندازی تلویزیون اجتماعی در برنامه افطار از طریق اپلیکیشن جامع شبکه فارس، تولید کلیپ افطار با رویکرد افطار، خانه و صله رحم، انتشار پوستر ترجمه و فراز‌های ادعیه روز‌های ماه مبارک رمضان، برگزاری پویش‌های # پناه هم باشیم و # ماه همدلی، تولید اینفوگرافی و پوستر و استوری‌های مناسبتی رمضان و تهیه گزارش اختصاصی از کمک‌های مومنانه را از برنامه‌های این معاونت در این ماه اعلام کرد.

کرمی معاون خبر، تهیه گزارش با موضوع وضیت قیمت کالا‌های ضروری، باید‌ها و نباید‌های روزه داری با شیوع کرونا، تاثیر روزه بر سلامتی، روزه داری در مشاغل سخت، بهره مندی از فضائل ماه مبارک رمضان و رمضان در شهرستان‌ها را از اقدامات این معاونت در ماه ضیافت الهی برشمرد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار