ارتباط ویدئو کنفرانس رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس در جلسه ستاد تنظیم بازار با حضور دکتر عباس قبادی معاون بازرگانی داخلی وزارت صمت صورت گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،  جلسه ویدئو کنفرانس ستاد تنظیم بازار روز دوشنبه یکم اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ در خصوص تامین مایحتاج مردم و با هدف تنظیم بازار در آستانه آغاز ماه مبارک رمضان برگزار شد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس با ارایه گزارشی مبسوط از تامین و توزیع کالا‌های اساسی در استان، گفت: ضرورت داشت تا کالا‌های اساسی ماه مبارک رمضان به عنوان نیاز مردم در این ماه مبارک در شبکه توزیع قرار گیرند که همکاران و فعالان بخش خصوصی دراین خصوص نهایت تلاش خود را انجام داده تا در بهترین شرایط کالا‌های مورد نیاز در دسترس هم استانی‌های عزیز قرار گیرد لذا هم استانی‌ها نگران تامین مایحتاج ماه مبارک رمضان نباشند، زیرا به اندازه کافی تامین کالا صورت گرفته است و در طول ماه مبارک نیز توزیع انجام می‌شود.

حمید رضا ایزدی افزود: برنامه ریزی‌های لازم توسط ستاد تنظیم بازار فارس انجام شده است، اقلام در شبکه‌های توزیع منتخب از جمله فروشگاه‌های زنجیره‌های، فروشگاه‌های بزرگ، واحد‌های صنفی عمده و خرده فروش، تعاونی کارکنان دولت، کارگری و کارمندی و سایر شبکه‌های توزیع از جمله بازارچه‌های میادین میوه و تره بار توزیع اقلام اساسی را بر عهده دارند.

ایزدی اظهار داشت: اقلام اساسی شامل برنج، شکر، مرغ، گوشت قرمز و خرما که نیاز بیشتر مردم در ماه مبارک رمضان است در شبکه‌های توزیع قرار گرفته و درحال توزیع است.

او با اشاره به قیمت مصوب این کالا‌ها برای مصرف‌کننده، گفت: برنج با قیمت ۸۰۰۰ تومان، شکر با قیمت ۵۹۰۰ تومان، مرغ منجمد با قیمت ۱۲۰۰۰ تومان و گوشت قرمز با قیمت ۴۲۰۰۰ تومان در بازار عرضه می‌شود.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار