پروان قیمت مصوب کالا‌های اساسی ویژه ماه رمضان را اعلام کرد وگفت:این کالا‌ها با قیمت مصوب در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و فروشگاه‌های بزرگ و تعاونی‌های مصرف عرضه خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،امیرحسین پروان، معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت معدن و تجارت استان قم از تامین کالا‌های اساسی ویژه ماه رمضان سخن گفت و عنوان کرد: این کالا‌ها با قیمت مصوب در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و فروشگاه‌های بزرگ و تعاونی‌های مصرف عرضه خواهد شد.

پروان قیمت گوشت مرغ منجمد را دوازده هزار تومان، گوشت گوساله منجمد را چهل و دو هزار تومان، برنج هندی را هشت هزار تومان، شکر یک کیلویی و نهصد گرمی را به ترتیب ۵.۹ و ۵.۴ هزار تومان، خرمای کبکاب درجه یک را هجده هزار تومان و خرمای درجه یک مضافتی را ۲۴ هزار تومان اعلام کرد.

معاون بازرگانی داخلی سازمان صمت قم تصریح کرد: همه توزیع کنندگان کالا به ویژه کالا‌های اساسی ویژه رمضان ملزم هستند در سامانه جامع انبار ثبت نام کنند تا میزان موجودی کالا‌های استان مشخص شود.

پروان از افزایش تعداد فروشگاه‌های اینترنتی هم به سیزده واحد خبر داد و گفت: این فروشگاه‌ها هم موظف هستند کالا‌های اساسی را با قیمت‌های مصوب اعلام شده عرضه کنند.

احمد رضا سمیعی نسب معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت هم در گفتگوی تلفنی با این برنامه از آغاز اجرای طرح نظارتی بر اصناف ویژه ماه مبارک رمضان سخن گفت و افزود: این طرح از اول اردیبهشت آغاز شده و تا پنجم خرداد ادامه خواهد داشت.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت هم گفت: اتحادیه‌ها و اتاق اصناف هم نظارت‌های معمول خود را در این ایام خواهند داشت.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار